Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Fikk først influensa og nå forkjølelse. Nå vil jeg bli frisk!
VinterSol+2 Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 uff, stakkars.. *friskepå* Jeg har vært heldig og holdt meg usedvanlig frisk i vinter, men så kom ei venninne på besøk noen dager her og hun hadde med seg smitte gitt! Så nå er jeg også forkjølt! Håper det gir seg snart:) Du får spise c-vitamin og holde deg varm, så får vi håpe du snart blir bedre!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 jaaa!!! begynte på min 2.uke idag med "dedd nese" og hele pakka... NÅ er jeg lei....
Nanna1976 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Du er ikke alene. Hadde influensa i jula og "vanlig" forkjølelse måneden etter. Nå har jeg i tillegg bihulebetennelse. Også skikkelig drittlei av å være dårlig men legen min sa det er nokså normalt. Har visst nedsatt immunforsvar undergraviditet.
Solskinnsjenta Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Fikk en luftveisinfeksjon forrige uke, så sitter her og tygger penicillin. Har begynt på min tredje ladning med kleenex balsam. Går noen småpakker om dagen for å si det sånn! Det er egentlig helt utrolig at kroppen klarer å produsere så mye snørr! Jobber hardt med å bli frisk nå!
mamma i juli Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Bortsett fra to uker (sykemeldt) har jeg vært forkjølet siden november - stadig nye forkjølelser før jeg har blitt kvitt den forrige, potte tett i nesa, flere uker med hoste, bihulebetennelse, influensa nå på nyåret... Har aldri i mitt liv vært så mye syk som nå...men nå kjennes det endelig bedre ut. Har brukt nesehorn og saltvannsspray flere ganger daglig i mange måneder så jeg er blitt ekspert på alt som har med forkjølelse å gjøre tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå