phantomet Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 For dere som har fulgt med på phantom-prosjektet, så er det nå lagt ut skryte bilde under phantomet. http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/475464
Maud Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Så fin den var! Tenker det er en stolt ridder som kan legge seg i den :-)
phantomet Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Han er veldig stolt, men desverre får han ikke sove i den enda. Det er nemlig fremdeles malingslukt i rommet, så han må ligge inne på rommet til storebror. Hver eneste morgen, og ettermiddag løper han inn på rommet bare for å se på sengen...og forteller stolt at han skal sove der, og INGEN andre får det... *ler*
MAJA-67 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Den var kjempefin! Jeg syntes også det er artig å sette litt personlig preg på rommet. Mellomste sønnen har fått en vegg malt i kamuflasjemotiv, og der henger det edderkopper, slanger og alle mulige ekle saker. Han elsker sånt, og jentene i klassen syntes det er kjempeekkelt...
Karomamma Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Så flott det ble, phantomet!!! Utrolig kreativt og fint laget, det må jeg si. Tenker han gleder seg til å "bo" der
Tiggywinkle Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Ja, den var jammen fin - skal si dere har vært flinke:-) Tipper han kommer til å smile fra øre til øre når han ligger der første natten...
Dailis Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Den var utrolig stilig! Så flinke dere er! Heldige gutten det!
Urtete Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 For en heldig liten gutt du har! Sengen var kjempekjempefin - alle smågutters drøm! Flink er du!:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 KJEMPEFIN seng, Phantomet!!! Så flinke dere har vært ;-)
Reveenka Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Den var super! Og du har vært på IKEA og kjøpt fakler, ser jeg...c",)!
phantomet Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2007 I natt sover Junior i sengen sin for første gang. Og det ble stille med en gang ikveld...*ler* Han la seg bare lykkelig i sengen sin og tittet på "faklene" (Jepp, reveenka, hørte på tipset ditt!) Vi har laget matchende kommode og stjernehimmel...har lagt ut bilde av det også under phantomet...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 Så flott, hadde jeg ikke visst at phantom-mannen har laget denne, hadde jeg ikke trodd det. Superfin, nå mangler den bare en trøtt ridder....eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2007 #14 Skrevet 7. mars 2007 Ridderen er allerede på plass ser jeg. Og da er det vel bare å slenge seg rundt for å lage en til.... Måka finner seg nok ikke i at storebror har sånn og han må sove i sprinkelseng..
Trollmora Skrevet 7. mars 2007 #15 Skrevet 7. mars 2007 Det var jammen meg en fin og flott seng! Bare det å komme på ideen! Med det tempoet som er her i huset, så skal jeg love deg at vi ikke skal herme. (blir vel ikke ferdig før Trollungene skal flytte hjemmefra)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå