Gå til innhold

Skrytebilder av "Borgsengen" midlertidig lagt ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin den var! Tenker det er en stolt ridder som kan legge seg i den :-)

Skrevet

Han er veldig stolt, men desverre får han ikke sove i den enda. Det er nemlig fremdeles malingslukt i rommet, så han må ligge inne på rommet til storebror.

Hver eneste morgen, og ettermiddag løper han inn på rommet bare for å se på sengen...og forteller stolt at han skal sove der, og INGEN andre får det... *ler*

Skrevet

Den var kjempefin! Jeg syntes også det er artig å sette litt personlig preg på rommet. Mellomste sønnen har fått en vegg malt i kamuflasjemotiv, og der henger det edderkopper, slanger og alle mulige ekle saker. Han elsker sånt, og jentene i klassen syntes det er kjempeekkelt...

Skrevet

Så flott det ble, phantomet!!! Utrolig kreativt og fint laget, det må jeg si.

Tenker han gleder seg til å "bo" der :)

Skrevet

Ja, den var jammen fin - skal si dere har vært flinke:-)

Tipper han kommer til å smile fra øre til øre når han ligger der første natten...

Skrevet

Å den var flott alså!!! Dyktige er dere!

Skrevet

Den var utrolig stilig!

Så flinke dere er!

Heldige gutten det!

Skrevet

For en heldig liten gutt du har! Sengen var kjempekjempefin - alle smågutters drøm!

Flink er du!:-)

Skrevet

KJEMPEFIN seng, Phantomet!!! Så flinke dere har vært ;-)

Skrevet

Den var super! Og du har vært på IKEA og kjøpt fakler, ser jeg...c",)!

Skrevet

I natt sover Junior i sengen sin for første gang. Og det ble stille med en gang ikveld...*ler* Han la seg bare lykkelig i sengen sin og tittet på "faklene" (Jepp, reveenka, hørte på tipset ditt!)

Vi har laget matchende kommode og stjernehimmel...har lagt ut bilde av det også under phantomet...

Skrevet

Så flott, hadde jeg ikke visst at phantom-mannen har laget denne, hadde jeg ikke trodd det.

Superfin, nå mangler den bare en trøtt ridder....eller?

Skrevet

Ridderen er allerede på plass ser jeg. Og da er det vel bare å slenge seg rundt for å lage en til.... Måka finner seg nok ikke i at storebror har sånn og han må sove i sprinkelseng..

Skrevet

Det var jammen meg en fin og flott seng!

Bare det å komme på ideen!

Med det tempoet som er her i huset, så skal jeg love deg at vi ikke skal herme. (blir vel ikke ferdig før Trollungene skal flytte hjemmefra)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...