mamma.com Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hva bruker deres små i skostørrelse? Og vokser de fort ut av sko? Har en ettåring som bruker 21 i vinterstøvler, men da har han god plass til ullsokker. Var vel nærmere str 19 på fotmålegreia i butikken. Lurer på om jeg skal kjøpe sandaler til ham som han kan bruke inne nå(i kafeer og sånn, støvlene er jo litt store og klumpete), og ute til sommeren. Men dumt hvis han vokser veldig i foten...
BettyBoob Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 min gutt har store føtter. målte i butikken da han var 10,5 mnd da lå han rett over str 21......jeg har en bigfoot Har kjøpt puma sko i str 23 jeg og sandaler i samme str. han er 1 år om noen dager! veldig vanskelig å forutse, men jeg måtte bare kjøpe disse skoene på salg!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 min gutt på 13 mnd. har 24 i vintersko han. de har tykt for inni så han har bare strømpebukse under.... åsså har han 21- 22 i finsko å joggesko.. litt rart, men sånn er det bare
nepomuk Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Vokser i rykk og napp! I sommer og høst brukte hun 19-20, men plutselig var de for små. Nå har hun brukt 21-22 i vintersko siden november og hun er 21,5 mnd.
Raffna Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Var ute og kjøpte noen vintersko i dag, det ble str. 22 på min tass på 1 år og 3 uker.
Ranveig R Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Vanskelig å svare skikkelig, for det er så veldig individuelt dette her... Men slik er det i alle fall hos oss: Småen fekk sine første sko då han var 12 mnd. dei var str. 21. Kjøpte nye då han var 15 mnd - str. 22. No er han vel 17 mnd, og har ikkje lenger plass til ekstra sokkar i skoene, så vi må vel snart kjøpe nye, Reknar då med at det blir str. 23, men det kan vel variere ein del frå sko til sko, særleg sidan vi no skal bytte frå vintersko til joggesko. Hos oss har han i alle fall vokst 2 størrelsar det siste halve året.
Medium fikk guttebass Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Gutten min er ett år og bruker str 20 i vintersko. )
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Pailapp-snuppa mi bruker 22 og er 18 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå