Emilie05&Sofie07 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 dere som har fått eksra tid til eksamen for å amme: hvor mye tid fikk dere? (og hvor mye søkte dere om) hvor lang eksamen (timer) og hvilken universitet gjelder dette? (håper noen fra NTNU svarer)
kajak&Daniel Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg går på NTNU. Hadde 4 eksamener for jul. Da var lillegutt 1 mnd, og måtte få mat en del ganger. Jeg hadde 4-timers eksamener. Det ble gjort slik at jeg hadde med meg ei venninne som passet på Daniel, og bare sa fra når han var sulten. Da matet jeg han, og så ble antall minutter jeg brukte til å amme lagt på eksamenstiden, så hvor mye tid ekstra varierte da ettersom hvor mange ganger han skulle ha mat.... Skrev vel på søknaden at det jo var vanskelig å si eksakt hvor lang tid ekstra jeg måtte ha, siden han ikke hadde noen fast rytme på spisinga, og jeg ikke ante hvor mange ganger han ville ha mat. Lykke til på eksamenene! Jeg tenkte egentlig jeg skulle ta noen eksamener dette semesterert jeg også, men det ble for mye da de skulle ha store prosjekter i alle fag....
letthet Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har hatt to eksamensperioder der jeg ammet. I vår var babyen 6 dager gammel og jeg hadde en eksaen på 4 timer. De skrev opp antall minutter som jeg var ute, og la disse minuttene til som ekstra tid, men jeg kunne visstnok få max en halv timeeekstra på en 4 timers eksamen. Heldigvis spiste lillegutt veldig fort. I høst hadde jeg flere eksamener, da opp i 6 timer. Jeg kunne da få max 1 time ekstra. Jeg går på UIS.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Går på Uit og her var det veldig bra tilrettelagt. Fikk gå inn på et eget rom når jeg skulle amme (pappaen passet på ellers) og så ble tiden jeg brukte lagt til eksamenstiden. Fikk i utgangspunktet ingen begrensninger på tid ("innenfor rimelighetens grenser" stod det i brevet fra adm).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå