Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 14mnd, og er hjemmeværende. Tenkt å være hjemme med henne til høsten.

Er så redd for at hun kjeder seg, at jeg ikke fyller opp behovet hennes om dagen. Er på barneidrett en gang i uka, så da treffer hun andre barn, og løper rundt..

Har dere noen tips om hva man kan finne på?

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å dele opp dagen slik de gjør i en barnehage, så får du både rutine og aktiviteter: Frokost,en "aktivitet" plastelina,male,tegne,rive papir og lime på ark,store perler,bake osv osv... Også ha fast utetid det dere er ute en times tid. Prøv å finne dagmammaunger dere kan leke med,evnt åpent lekested..

Etter dupp er det middag og på ettermiddagen kan dere være ute,leke med pappaen,bade og gå på besøk. Dere kommer helt sikkert til å kose dere veldig. Har du flere i samme situasjon dere kan henge med? Er fint for ungen å treffe andre..

Skrevet

Ingen, har ikke blitt kjent med noen med barn, så det blitt ensomt.

Har åpen barnehage i nærheten, men så er det de busstilbuda er på landet, jeg må vente to timer før de åpner, så vente en time for å komme hjem, blir litt for mye venting da..

Skrevet

henger meg på her jeg.... min lille er 13 mnd. og vi er hjemme!! (babysang 1 gang i uka) har prøvd å tegne åsånn med han, men han putter imunnen og spiser fargekrittene (tør ikke prøve plastelina jeg) gjør deres små også det? og isåfall hvordan løse det "problemet"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...