Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går valgte jeg å ha en liten samtale med min nærmeste leder for å forklare situasjonen. Jeg sa at jeg jeg nok kom til å være litt til og fra jobb den nærmeste tiden og at jeg hadde det litt tøft med meg selv.

Jeg fikk bare positive tilbakemeldinger og at jeg nå måtte tenkte på meg selv - jobbe kunne jeg gjøre mer enn nok siden. Måtte føle på meg selv om jeg hadde behov for en dag med egenmelding hvis dette ble for slitsomt osv. Ble det spørsmål fra de andre rundt meg skulle hun ta seg av det - uten å si noe som helst. Og det stoler jeg på.

Hun ønsket meg masse lykke til!

Å - så glad og lettet jeg ble. Dette har surret rundt i hodet mitt lenge nå om jeg skulle si noe eller ikke. Nå er jeg glad for at jeg likevel valgte å si noe om det.

Måtte bare fortelle det altså!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8515932-s%C3%A5-letta-jeg-ble/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du et steg videre da! For psyken har det utrolig mye å si, du slapper mer av. Flott gjort av deg, ikke lett å manne seg opp til noe man har grublet på en stund. Det er så sårt og personlig å fortelle om dette, så det sitter langt inne.

MASSE Lykke til på UL i dag!!!!!!!!!!!

Klem

Så fint:o)

Jeg har også bare hatt positive opplevelser fra sjefen min ved å være åpen om IVF. Da skjønner hun også bedre hvorfor det kanskje kan være vanskelig å prestere 100% alle ganger, eller når jeg er veldig emosjonell. Og det har jeg vært den siste tiden for å si det sånn.........

hihi kunne fått Oscar i hvilken som helst film hvis det skulle ha vært noen gråte-scener

Annonse

Ja, du kan jo sende en henvendelse til Hollywood om de trenger noen..... C";) Med ekte tårer...

Det er godt å høre om fler som tar til tårene - jeg brast i gråt med en gang jeg kom hjem fra jobb i dag. Jeg var helt ferdig jeg.

Lykke til videre du og da!!

Hvor langt er du i prosessen, forresten? Jeg er litt sløv og klarer ikke å følge så detaljert med alle, skjønner du C";)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...