Gå til innhold

Jeg er forferdelig snop sjuk ikveld....hjelp.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo ikke helg ikveld, og da skal jeg jo igrunnen ikke spise snop. Men jeg vet der ligger en pakke med Salt og Pepper chips i skapet, som roper på meg.

Jeg har gitt meg selv litt lov til å kose meg litt ekstra de siste ukene, for jeg er innstillt på fornuftig spising og masse trim når prinsen kommer, men kan jeg gi meg selv lov til å spise litt chips på en tisdag kveld???

Hvilket luksus problem!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir deg tillatelse!

Bare for å bedre min egen samvittighet egentlig...jeg har nemlig laget sjokoladepudding..... :o)

Skrevet

vær så god, bare spis :)

jeg spiser godteri og drikker pepsi max hver dag, syns vi kan "unne oss" det så mye annet vi må gjennom. nå har ikke jeg lagt på meg mer enn 8 kg og er 7 dager over tiden, hvis jeg hadde gått opp kjempemye hadde jeg kanskje ikke spist sååå mye. men alt med måte, selvfølgelig.

Skrevet

Takk for tilatelsen!!! :-) Jeg skal prøve å vente til "frustrerte fruer" begynner, så kan jeg kose meg med det da. Er jeg heldig har lysten gått over......:-)))

Skrevet

Jeg holder på å baker kanelsnurrer, så bare spis potetgullet og kos deg.. det er jo tross alt champions league kamper i dag:-)

Heia Liverpool..

Skrevet

ja alvorlig talt:) spis m god samvittighet sier jeg!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...