Ramona Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har en datter på 3 mnd, når hun ble født og frem til ca 21/2 mnd så var hun mye våken. Nå den siste uka har jeg lagt merke til at hun sover mye mer. Det skal sies at vi endelig forstod at hun kan legges før kl.01.00 og sove til morgenen dagen etter. Vi var vant til en baby som sov om natten og mye våken om dagen, nå er hun våken 2-2 1/2 time og er trøtt igjen. før kunne hun være lengre våken på dagen eller kan det kanksje være at vi har forstått tegnene på når hun er trøtt ???? Synes hun sover og sover hva gjør deres baby på samme alder ?
noegodtivente Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 hei jenta mi er snart 3mnd. Hun er ett lite murmeldyr. Hun sover hele natten fra 10-11 tiden om kvelden til ca 8.00 om morgenen. Om dagen sover hun også mye. har våken perioder på 1-2 timer og søvn perioder på 2-3 timer. Hun er mere våken på kvelden. Da dubber hun gjerne av bare en times tid for så å være våken lengre perioder. Men det varier fra dag til dag. Jeg har funnet ut at om hun sover godt på dagen sover hun også godt på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå