mammsen06 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg er straks ferdig med permisjonen min. Har to uker igjen. Dette året har gått utrolig fort. Gleder meg jo til å jobbe. Men må nok innrømme innerst inne at jeg hadde ikke hatt noe i mot å være hjemme ett år til. Men sånn er det jo.. Skal ikke ha barnehageplass før til nytt barnehageår. OG da satser vi på tre dager i uka. Tror det er nok for en ettåring å gå i barnehagen tre dager i uka. så vi er heldige som har mulighet til det. Forstår godt de som har lyst og er rastluse etter å begynne å jobbe igjen og når permisjonstida nermer seg slutten. Sånn hadde jeg det etter førstemann. Uansett, ønsker alle som skal ut i arbeid i den nermeste fremtiden lykke til:-) Om ikke lenge må vi over på småtroll 1-2år. Det er nesten verre å tenke på:-) Tiden flyr avgårde:-)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Fikk stoppet ekstra perm da min kjære mann satt en spire i magen min igjen=0) Begynner å jobbe i mai. Skal bli så kos. Savner alle masse. Er gla jeg får jobbet noen måneder før ny perm=0)
mammsen06 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 ja det blir sikkert godt å komme seg ut i arbeid en stund før du skal begynne på ny permisjon:-) Ønsker deg lykke til med både jobb, og den nye spiren i magen din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå