Maud Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Kofferten er pakket, mormor er i hus og i morgen tidlig drar vi til Thailand. Har ingen planer om å nærme meg en PC mens vi er borte, så jeg sier på gjensyn i en drøy uke. I den tiden vi er borte skal attpåklatt-mormor gjennom tunge dager og sikkert en begravelse. Skal tenke på dere.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Ønsker dere en kjempefin tur:-) Blir sikkert nydelig med noen dager i solen!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Riktig god tur! Kose deg masse!!!!!
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 God tur til Thailand og kos dere masse.Håper dere får en fin tur :0)
Marry Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Ønsker deg en riktig god tur, høres himmelsk ut med hvite strender, god mat og drikke , varme, vennlig mennesker mmm hadde vært en drøm å reise dit.... hadde jeg ikke vært så redd for å fly ;-)) GOD TUR til deg :-)
Maud Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2007 Takk for alle gode ønsker. Det skal bli godt å komme seg bort fra jobbstress i noen dager, det har vært travelt en stund nå. Er heldigvis ikke redd for å fly, men det er jo litt kjedelig med en så lang flytur. Satser på at det er verdt det når vi er fremme.
Natteravnen* Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 God tur, tenker at flyturen går fint! Lykke til.
Tiggywinkle Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 God tur og kos dere masse. Høres deilig ut med en varm ferie nå.... Det var kjekt å treffe deg på lørdag:-) satser på at det blir flere treff fremover.
Karomamma Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Ha en kjempegod tur, Maud!! Jeg har en kollega som kom hjem fa Thailand i helgen og det er visst daaaaaailig og varmt der nå! Og kos deg masse med kjæresten din (han trenger vel litt trøst etter siste ukes fotballkamper...)
Babyonboard ;-) Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 God tur, Maud med familie! I morgen er det vår tur ;-) Sitter og lurer litt på hvor dere skal..... Noen andre som vet???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå