Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kofferten er pakket, mormor er i hus og i morgen tidlig drar vi til Thailand. Har ingen planer om å nærme meg en PC mens vi er borte, så jeg sier på gjensyn i en drøy uke. I den tiden vi er borte skal attpåklatt-mormor gjennom tunge dager og sikkert en begravelse. Skal tenke på dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker dere en kjempefin tur:-)

Blir sikkert nydelig med noen dager i solen!

Skrevet

God tur:-)). Din heldiggris:-))

Skrevet

Riktig god tur! Kose deg masse!!!!!

Skrevet

God tur til Thailand og kos dere masse.Håper dere får en fin tur :0)

Skrevet

Ønsker deg en riktig god tur, høres himmelsk ut med hvite strender, god mat og drikke , varme, vennlig mennesker mmm hadde vært en drøm å reise dit.... hadde jeg ikke vært så redd for å fly ;-)) GOD TUR til deg :-)

Skrevet

Takk for alle gode ønsker. Det skal bli godt å komme seg bort fra jobbstress i noen dager, det har vært travelt en stund nå. Er heldigvis ikke redd for å fly, men det er jo litt kjedelig med en så lang flytur. Satser på at det er verdt det når vi er fremme.

Skrevet

God tur, tenker at flyturen går fint! Lykke til.

Skrevet

God tur og kos dere masse. Høres deilig ut med en varm ferie nå....

Det var kjekt å treffe deg på lørdag:-) satser på at det blir flere treff fremover.

Skrevet

Ha en kjempegod tur, Maud!!

Jeg har en kollega som kom hjem fa Thailand i helgen og det er visst daaaaaailig og varmt der nå! Og kos deg masse med kjæresten din (han trenger vel litt trøst etter siste ukes fotballkamper...)

Skrevet

Kos dere masse!!! God tur:)

Skrevet

God tur, Maud med familie!

I morgen er det vår tur ;-) Sitter og lurer litt på hvor dere skal..... Noen andre som vet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...