Gå til innhold

Hei! Har dere merket noen symptomer enda?


kremen

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 3.November. Puppene har blitt større, har kjempe matlyst og trøtt hele tiden.... Merker dere noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, veldig ømme pupper, og stup trøtt. Har aldri sovet etter jobb, nå kan jeg sove over 2 timer og ikke noe prob å legge meg om kvelden. Jeg har termin 6 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. merker ikke noen verdens ting jeg... synes nesten det er litt ekkelt, men er ikke mer enn i uke 5. mener og huske at jeg ikke hadde så mange symptomer så tidlig med 1. mann heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er ømme og så er jeg veldig oppblåst i magen + ser gravide overalt samt saumfarer babytøy i butikken selv om jeg er langt fra der at jeg tør å kjøpe noe enda ;-))))).. he, he er vel psykologiske symptomer det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig oppblåst i magen, svimmel og litt trøtt, ellers ingen ting... blir litt bekymra når jeg nesten ikke kjenner meg anderledes enn før jeg ble gravid... har termin 07.11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått veldig ømme bryster og vond rygg.

Har og fått en oppblåst mage( blitt 5-6 cm bredere) så buksene er blitt litt små.er og kjempe trett og blir fort sliten.

Men jeg koser meg stort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin i midten av november og jeg har såre og store pupper, litt kvalm og veldig svimmel!!! Blitt litt fjern og, glemmer hva jeg snakket om for 3 sekund siden og mangler logisk tenking.... Men jeg får ikke sove! Våkner midt på natten og tidlig om morgenen, og det er ulikt meg som ellers elsker å sove:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen dager etter unnfangelsen begynte jeg å bli kvalm. Puppene ble også ømme og merkbart større. Det siste har jeg ikke noe imot (ikke samboeren min heller egentlig..hehe), men kvalmen kunne jeg godt klart meg uten. Men så lenge alt er i orden med den lille gjør det ikke så mye. Jeg har termin 4.november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+3idag og har fått noen kvalmebølger. Merket kvalmen noen dager før IKM. Og raper surt oppstøt. Puppene mine veldig vonde. Har mistet litt lyst på sjokolade og smågodt, jeg som er tidligere sjokoman. Men har blitt skikkelig lysten på kjøtt. Humøret mitt svinger til tider merker jeg. Jeg blir fortere irritert og sint og tyr lettere til tårene. Samtidig er jeg jo i lykkerus og gleder meg til hver eneste symtom, bortsett fra kvalmen da. He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har termin 10. november. Jeg merker at noe skjer, ja. Er periodevis kvalm gjennom hele dagen, ømme bryster som dessuten har vokst litt. Og er trøtt og oppblåst. Synes alle buksene mine liksom er litt for trange i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har termin 5. november.

Jeg blir kjempetrøtt utover dagen, må ha ettermiddagslur..

Ellers er jeg oppblåst i magen, har fått litt større pupper og fryser noe helt vanvittig innimellom. Hjelper ikke med masse klær, tepper og dyner når jeg først har begynt å fryse heller...

Men er heldigvis ikke kvalm ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjenner ikke så mye jeg heller...det er min første graviditet, så jeg vet ikke helt hva jeg skal "føle" på en måte. Jeg har større og ømme pupper, våkner tidlig om morgenen og har liten matlyst.. Er litt redd noe skal være galt siden jeg ikke "føler meg gravid", f.eks at jeg skal få SA.. Hvor vanlig er det egentlig? Det er så mange som har hatt det her virker det som..Kjenner jeg blir litt engstelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei talel. Ikke vær bekymret. Alle svangerskap er forskjellige og du trenger ikke få noen symptomer i det hele tatt. Ta det med ro og kos deg. Dette skal gå bra. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt utrolig svimmel og kvalm. Har ikke noe matlyst, og har lyst å kaste den maten jeg ser- da jeg begynner å brekke meg. Men dersom jeg ikke spiser, begynner jeg helt uten videre å svimle, så jeg nesten faller om, skjelver, kaldsvetter og blir helt rar.. Blitt trøttere, men har vært trøttere ved forrige svangerskap som endte i MA i 13 uke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt å se at andre har de symtomene jeg og har:-) Jeg har mens termin 14 november, har ømme pupper,oppblåst i magen...våkner tidlig om morgenen og fryser en del innimellom, jeg har altid vært veldig varm av meg...men men...sluppet unna kvalmen foreløpig hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har ømme bryst og oppblåst mage. Småkvalm nesten hele dengene. Det er litt sliksomt. Må spise noe hele tiden for å ikke bli kvalm. Men det går over etter en liten stund. Lykke til med barnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jeg har termin 3 november jeg og...puppene er større ja..å oppblåst,kvalm,,,litt vertfall! en del vont i hode og..phu jaja holler ut det hehe..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ømme pupper, følelsen av at mensen skal komme hvert øyeblikk, men på 2. uka, trett hele tiden, men våkner alikevel 0630 og ikke får sove mere, kvalm nesten hele dagen, men kan spise alt jeg har lyst på, tårene triller av ingenting, og min samboer tør ikke si så mye, stakkar! Foreløpig mens termin 9/11, og det er vår første!

:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme og store pupper! (må nesten ha ny BH snart tror jeg). Er også bittelitt kvalm inimellom, litt svimmel, og så innbiller jeg meg at jeg har fått veldig mye bedre luktesans! lukter alt mulig rart.... (er det vanlig?).

 

MEN: humørsvingninger er det jeg merker best! for det meste er jeg jo hysterisk glad og ler masse (jeg har jo mye å være glad over - er jo gravid :)), men plutselig kan jeg hisse meg vanvittig opp over en bitteliten meningsløs detalj. ganske slitsomt å kontrollere dette, spesielt på jobben må jeg si.. (er eneste jente på min avdeling, dvs bare gutter som ikke har noe særlig forståelse for sutrete jenter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rett over 5 uker, og har veldig ømme pupper! Var vondt bare jeg snudde meg i senga i natt. Ellers har jeg murringer i magen, og masse luft, spesielt om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg oppblåst og er mett veldig lenge egentlig. hatt sure oppstøt når jg tenker meg om! ellers trøtt, ble sliten på jobb fre! fikk posetiv i morges men vet ik helt termin dato, har hatt ugjevn syklus 28, 30, 35 så 21... vanskelig detta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...