Mamsen86 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 .. Og det er INGEN tvil! 99,99999% sikkert, hehe! )) Deeeeeeeilig å få det ut av verden!! ))))
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Sikkert deilig å få det avklart... Var du usikker elller barnet sin pappa?
benedicte&smiley Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 hei!! gla på dine vegne:) men lurte på en ting... hvor og hvordan har du gått frem for å ta en slik test?? jeg vet at barnefaren her vil ta en sånn test når barnet er født..
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 så bra da:-)Så slipper du å tenke mer på det,fordet om at du var sikker i din sak:-)Har ikke tatt enda jeg,men vet vi må-snakket med nav og han har ikke svart på brev fra dem-så nå går det til tingretten.Og da kommer dem til å kreve det!Gruer meg jeg og,men det er ingen tvil her heller..Det blir litt sånne tenk om han lurer dem tanker-helt teit,men man kan jo ikke styre tankene sine;-)
Mamsen86 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2007 Anonym - nei, jeg var ikke usikker. Jeg har vært sikker i min sak når det gjaldt det der, men (!!) jeg og M var ikke sammen på det tidspunktet da jeg ble gravid - og vi snakket om dette da jeg var rundt 6 mnd på vei, og han sa noe sånt som "jeg kan jo ikke vite hva du gjorde i den tiden vi ikke var sammen", og det er jo sant. Så vi kom frem til dette sammen. Men (!!) det skal sies at selvom jeg hele tiden har visst hva svaret kom til å bli så har det vært en psykisk påkjenning, og jeg er utrolig glad for å ha blitt ferdig med det! Og streken, de tankene man får mens man venter er helt på tryyynet, hehe! "Kan jeg ha blitt voldtatt, men fortrengt det? Kan M ha sånn magisk blod som gjør at man ikke kan finne det ut?".. Ble gæren til slutt, haha! Så det er dødsdeilig å ha det ute av verden nå!! ))
Hidjey Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Vi tok test i går! Herregud, de stakk Marcus SYV ganger. Helt jævlig! Men hvor lang tid tok det før du fikk resultatet? Jeg er jo akkurat som du, blir helt mongloid her jeg går! Drømmer syke ting om natta og alt er kaos i hodet..
Mamsen86 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2007 Åh.. Hmms.. *Tenke, tenke*.. Det gikk mye fortere enn hva jeg trodde at det skulle gjøre, jeg fikk jo beskjed på trygdekontoret at det kunne gå helt opp til tre mnd før jeg fikk svar. Men fra jeg og Emilia var å tok prøver, så kan jeg tenke meg at det tok 5-6 uker - men (!!) M tok det for tre uker siden. Så her har det gått ganske kjapt.. Fikk nesten sjokk, hehe!
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 tenker det er deilig å bli ferdig med det.. skal også ta sånn dna prøve.. har ikke fått no inkalling ennå til å ta blødprøve, venter ennå.det er 2% sjangse for at det er han andre som er faren men jeg er ganske sikker på at det ikke er han. jeg er ganske flau over at det ikke er 100% sikket så ingen i familien som vet det untatt mamma og pappa. får trøste meg med at det er fler som er usikkre når det gjelder det der.
Hidjey Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Jeg vil jo ha svar med en gang, men samtidig så vil jeg ikke ha svar likevel, for jeg er jo akkurat som du sier ja, at jeg tenker helt sånne syyyyke ting. Men heldigvis er den nye kjæresten min super, hadde dævva uten han. Og han er jo glad i Marcus selv om det er Osama Bin Laden som er faren liksom..
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Måtte ta DNA prøve... Husker tankene veldig godt!! Var mye rart som svirret oppe i hodet!! Her ble resultatet noe annet enn hva jeg trodde det skulle bli - men var egentlig ganske greit! Skjønner godt hvordan tankene er - ikke lett når det er sånn! Man tenker de merkeligste ting! Men det går som regel bra, og er man sikker så kommer det svaret man bør forvente seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå