Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Og hvordan har dere da løst det med barn? Barnehage? Pappa som er flink til å dele på oppgavene? Besteforeldre? Spør fordi jeg ser at det faktisk blir vanskelig for meg å gå tilbake til en 100% stilling.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Ja, men jeg har ikke barn..Saa kan vel ikke akkurat svare paa spm dine da..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Nei, hadde vel tenkt meg noen svar fra de med barn om hvordan de får kabalen til å gå opp....
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jobber 100% som elektriker. Jenta mi på 2,5 år har full plass i barnehage, og pappaen jobber borte to av tre uker. Skal ha nytt knøtt no i mai. Etter at dette barnet er født, vil eg fortsette i full silling, men vurdere å kutte ned til 80%.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Jeg jobber 100% og har ungen min i barnehage. Er alenemamma så gjør alle oppgavene selv. Er ikkeno problem i det hele tatt det
trebarnsmamma Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Hei Jeg jobber full stilling, jobbet redusert tidligere, men fridagene ble bare brukt til husarbid... Nå er vi flinkere til å dele på hjemmejobbunga+at vi har fått vaskehjelp. Det fungerer helt geit, men det jo selvfølgelig travelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå