Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg vet ikke om dette er rette plassen å legge inn et slikt innlegg på. Men jeg er forlover til min søster som skal gifte seg i mai-lite bryllup, kun med nermeste familie- ingen venner heller. Jeg driver å fikser og trikser for å få til et udrikningslag, å har kommeet til et kjempebra opplegg (synes jeg) Min søster er utrolig rolig, og har sagt hun ikke ønsker noe utdrikningslag, og derfor vil jeg gi henne en minnnerik kveld sammens med venner og arb.kolegaer. MEN, her kommer menet arb.kolegaene hennes har planer om å slå på stor tromma noe jeg ikke vil dem skal gjøre pga jeg kjenner min søster best. Hu ene har tatt helt av, å jeg får ikke engang høre planene deres, annet enn at det blir stort, og et udrikningslag der hun må gjøre mye. Noen som har ide på hva jeg kan gjøre? - skal jeg drite i udrikningslag rolig- å drite i deres greie å "lure" med meg søstra på tur eller noe den dagen de har tenkt å slå til??? Hun ene av de 3 som fikser nå - presterete å si"xx har du ikke råd til å komme hjem den helgen,nei vel da synn for deg- " Hvordan går det an å si slikt ?? Signerer med anonym pga mi søster kan være her inne å titte å da kjenner hun mitt nick. Håper noen kan hjelpe meg med hva jeg ska gjøre...
#Troika# Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg ville laget mitt eget opplegg for henne, og vurdert å sagt det til søstra mi, hva de på jobben hennes holder på med. Ihvertfall hintet litt. Ikke noe artig for henne at de skal gjøre så mye ut av det, når hun ikke vil selv. Det bør de respektere!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Godt at noen tenker litt likt som meg.. Jeg får "misnakke" meg litt i påska da? Litt J.. for de andre, men kjenner jeg blir irriter..
Vannmann35 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Hmmm.... jeg tror arbeidskollegene har glemt et vesentlig poeng her - du er forloveren! Det er du som forlover som skal arrangere utdrikkingslag, ikke de! Det er jo helt uakseptabelt at de prøver å ta over. Jeg synes du skal påpeke ovenfor dem at din søster har spurt deg fordi hun har tillit til at du vil utføre oppgaven på riktig måte. Tror egentlig ikke det er noen vits i å hinte til din søster om hva de planlegger for henne, da det er lite hun kan gjøre med det. Enten må hun fortelle arb. kollegene at hun vet hva som skjer - og hvordan vil stemningen bli da? Eller hun må velge å ikke si noe og kanskje gå og grue seg. Dersom du tror at kollegaene ikke vil høre på deg hadde jeg valgt å ikke invitere dem i utdrikkingslaget, finn en dato de ikke vet om og be kun vennene, så får de lage sin egen greie for henne som du ikke har noe som helst med å gjøre. Så kan du jo fortelle henne situasjonen i etterkant.
Klikk Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg ville sagt til de på jobben at du kommer til å si det til søsteren din og at de må respekter at du er forlover og at hun vil ha en rolig dag. Støtter deg 110%!!!
snart4barnsmamma Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Ja husk på at det er deg ho har valgt som forlovar .Det er du som skal ha hovedansvaret for u.laget og du som bestemmer til sjuande og sist. Eg ville ha droppa dei på jobben og tatt dei gode vennene som du veit ho vil ha der...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Skjønner ikke hva jeg skal gjøre.. Det værste er at nå har de fått med seg de fleste vennene hennes, og de orker ikke 2 ganger. Det er forståelig. Å jeg har sagt jeg ikke har mulighet til å komme hjem den dagen de har planlagt noe pga jobb. Jeg jobber innimellom i helgene også. Å forloveren burde jo være med på selve utdrikningslaget.. Skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre nå. Kan jeg konfontrere med han hun skal gifte seg med? Søsteren hans er blandt de 3?? Vil jo ikke ha noe uvenskap.. Men Trenger virkelig tips her.
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Så vennnene hennes og arb. kollegaene har nå planlagt et utdrikkingslag uten deg - hennes forlover og søster. Det høres jo helt på trynet ut, også så ondskapsfult gjort av dem. Det virker jo som om de prøver bevisst å skvise deg ut... Det er vel ikke noe sjalusi inne i bildet fordi du ble valgt som forlover? Jeg kan bare tenke ut i fra meg selv, dersom jeg var søsteren din og jeg fant ut av dette under utdrikkinglaget tror jeg jeg hadde gått på stedet. Hun har valgt deg fordi hun setter pris på deg og stoler på deg, dersom du nå blir skviset ut setter jo "vennene" og arb. kollegaene hennes vilje til side - det er dårlig gjort! Ville absolutt snakket med forloveden hennes og rådført meg med han! Han kjenner henne nok såpass godt at han vet hvordan hun vil reagere på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå