Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 på en til... men vet ikke om vi er klar for det... vi har ei lita ei på snart 2 år.. var fra hverandre i 9-10 mmnd og har nå vært isammen igjen i ca 4 mnd... og jeg er sååååå babysyk, men vet ikke om det kanskje er for tidlig... vi vet jo begge at det er oss to og har det helt fint osv... og samboer sier at han vil ikke vente for lenge for han vil ikke ha så mange år mellom ungene.. men det blir jo det hvis vi venter.. åååhhh.... vet liksom ikke hva vi skal gjøre... har det igrunnen helt topp nå.. nettopp begynt ijobb og jenta får full bhg plass fra høsten av osv...men vil jo ha mer barn.. hehe.... finner aldri det riktige tidspunktet til å snakke med sambo om dette... enten jobber han eller så er jeg så sliten etter jobb og litla at jeg orker ikke... men hvordan er det nå igjen ang jobbing.. du må jobbe så,så mye for å få fødselspenger... husker ikke helt... og er bare vikar foreløpig,men de vil ha meg som "faast" atj eg jobber hver dag..jobber i bhg så er mye vikar, men de vil ha meg 3-5 timer andre dager uten å være vikar... hvor mye tjener en vikar i bhg ca? har nettoppbegynt så har ikke fått vite så mye og er det noe særlig grunnlag for fødselspenger med vikarlønn...?? off ble mye dette hilsen ei frustert babysyk jente...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 var isammen litt over 2 år før vi gikk fra hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå