pandabjørn Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Har begynt å planlegge bordplasseringen hehe.. ettersom vi må sitte i hestesko så synes jeg det er mye vankeligere å plasser de rundt omkring! Gammel tradisjon er at pappa skal ha svigemor tilbords og svigerfar skal ha min mamma tilbords, men da får min samboer min mamma ved sin side blir det riktig..?og faren hans ved siden av der siden vi skal sitte annen hver mann og kone.. og det blir bare plass til 6 stk på hovedbordet også.... er det noen som kan hjelpe meg hvordan dere gjorde det?
To trollunger + en spire Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Mine foreldre på min side og hans på sin side. Mest naturlig synes jeg :-)
Leieboer funnet! Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg hadde pappa ved siden av meg og mamma bortenfor der. Mannen min hadde moren sin ved siden av og faren bortenfor der igjen. Følte det var mest naturlig. Hadde også bare 6 ved hovedbordet.
pandabjørn Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 Ja det er sånn jeg å har lyst å ha det.. satt dere også i hestesko?? hvis dere hadde det hvor satt forloverne deres da??
Leieboer funnet! Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Vi hadde hestesko. Min forlover satt "rett rundt hjørnet" for svigerfar (måtte ha god plass fordi hun måtte ha med barnevogn). Min manns forlover satt rett ovenfor henne, men inne i hessteskoen.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Er sånn d egentlig skal være... Fra "gammelt" av.. Din mor v siden av din mann og din far v siden av deg...
jente,jente, ? Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Vi kommer til å sette mine foreldre siden av meg, og hans foreldre ved siden av han.. Mest naturlig for oss.. Men tradisjonen sier vel at min mor og hans far, og min far og hans mor skal sitte sammen.. Men det skiter vi i
Vannmann35 Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Vi kommer nok til å følge den ganle tradisjonen tror jeg - da vi begge har foreldre som er skilt, så da kan det være en grei måte å gjøre det på.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Har de nye partnere? Forledrene til forloveden min er skilt. Lurer fælt på hva vi skal gjøre med deres partnere. De kan ikke sitte sammen..
Vannmann35 Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 Faren min har en kjæreste, men vi kommer ikke til å invitere henne da de ikke bor sammen og jeg bare har møtt henne én gang. Dette er greit for han. Da venninnen min giftet seg plasserte hun sine skilte foreldre ved siden av hverandre, og de nye ektefellene blandt gjestene for øvrig. Det er jo brudeparets foreldre som skal være i fokus, ikke nye partnere/ steforeldre e.l.
pandabjørn Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2007 hvorfor kan ikke svigerforeldrene dine sitte ved bordet sammen selv om de er skilt da? de må da kunne klare å holde fred en dag som denne synes jeg?!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 De kan sitte sammen, men "stemor" og stefar kan ikke sitte sammen. Ikke noe godt forhold der i gården. Vi har kjempe godt forhold til stefaren hans, men stemora har vi egentlig ikke lyst til å be i det hele tatt. Aldri møtt noen i voksne alder som har oppført seg så barnslig og trasig. Men vi må nesten be henne siden de er forlova. Hu ødelegger så mye. Hverken vi eller lillebroren til forloveden min orker besøke de lenger og faren kan aldri komme på besøk hit (vi har invitert begge men hu vil ikke og han får ikke dra alene)
pandabjørn Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. mars 2007 får ikke svigerfaren din reise i bryllupet til sønnen sin alene??? er det sånn jeg tolker dette?? hva slag "dame" har han funnet som ikke får reise i sønnens bryllup da herregud sier jeg nå.....han er da voksen nok til å bestemme om han vil gå i bryllup eller ikke uten at "dama" skal bestemme over han.. men "stemor" og stefar" de skal heller ikke sitte sammen de skal bare sitte blandt de andre gjestene..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 På oss virker det som han ikke får gjøre noe alene. Vi MÅ be henne og. Men hu vil aldri komme og da får ikke han heller. Vet ikke hvordan det blir i bryllupet. Ingen som skjønner hvorfor han er sammen med hu. Han fortjener virkelig bedre. Vet ikke helt hva hu gjør for å ha den makta over han som hu har. Tror hu er veldig manipulerende. Vi holder oss mest mulig unna henne så kjenner hu ikke så godt. Det er jo tydelig at hu ikke vil bli kjent eller prøve å like meg. Baksnakker meg til andre. Nå i det siste har hu og begynt å ringe forloveden min og klage på faren hans :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå