Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 mini er snart 8 mnd... pleier å legge seg i 20-21 tiden.... våkner mange ganger om natta( men det er en annen historie) vi står opp hal 8 . han pleier å sove i to perioder på dagtid. MEN idag var vi oppe kl 7. han har bare sovet en periode tidlig på dag....var så trøtt nå at han sovnet 1830..... Er dette krise mon tro??? må jeg belage meg på å stå opp 5??? ehh... burde jeg ha prøvd å holdt han oppe??? eller var d rett å legge han??? hva synes dere??? noen med erfaring??? please help litt..
noegodtivente Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 har ikke annen erfaring enn tantebarn i den alderen. men ville prøvd å ungå å måtte stå opp kl 5 for å leke med han . Prøve å legge han til å sove igjenn når han våkner, evt ta han opp i den egen seng og slappe litt av lese en bok evt. ting som kan få han til og slumre noen timer til. Ville også prøvd å holde fast på de to faste søvn periodene på dagen. Prøv å ungå at han snur døgnet ditt i alle fall. Et lite tips jeg syns stemmer. søvn avler søvn. sover de godt om dagen sover de godt om natta......
-carina- Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Snart 8 mnd da hører du vel til inne på juli-klubben... Mange mødre med 8 mnd babyer der... Klikk på klubbsider på menyen til venstre, så på 2006, så juli 2006... Velkommen inn til oss! Og der behøver du heller ikke være anonym! ;o) Har hendt at gutten min har vært supertrøtt fordi vi har stått opp ekstra tidlig av en eller annen grunn. Men det har gått helt greit uten at de vanlige rutinene har blitt forandret. Så det går helt sikkert greit i morgen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå