Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Mener jeg har lest at dette er veldig vanlgi at de er mer urolige på kvelden? Jenta mi er veldig ofte sutrete og veldig til å spise om kvelden. Ligger stort sett bare til pupp eller griner....hun er 9uker...
noegodtivente Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 ja de er ofte mer urolige på kvelden og vil ha oftere mat, er mer våken. De sier det er fordi de lader opp til å skulle sove lenger økter på natten. Noen sier også at melken er tykkere og mer fløteaktig så de må spise i mindre økter (hvor sant det er vet jeg ikke) Min jente er uansett mer urolig om kvelden og vil ha oftere mat, og er mer våken
Thea og Erle Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Tror ofte det kan ha å gjøre med døgn rytmen. Dersom barnet har spist mye i korte perioder kan jo dette kanskje føre til mageknip. Men etter at både luft og mat har passert områder som skaper litt knip såroer det seg ofte slik. Har selv et inntrykk av at barn kan være urolig mellom kl 21-22/23 tiden. Men dette avtar ofte etter 3 mnd alder. Ser at dersom barnet beroliges ved litt lette dunk på ryggen eller litt vandring over skulderen eller i et slags mageleie kommer fortere over denne tidenpåkvelden.Skriker da ikke på seg ytterligere luft i magen. Som jeg pleier å si har hver mor en form for dunking eller dyssing som beroliger deres barn og som etterhvert barnet kjenner godt.
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå