Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har ingen, men kunne tenkt meg en, noe som man kan gjøre inne.. Noen som har forslag?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Nei, bortsett fra å sitte her da..... litt trist egentlig. Liker å trene forresten, kan jo kalles en slags hobby;-)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har altfor mange! Går litt i rykk og napp, holder på med noe til jeg blir lei også bytter jeg.. men når det har gått en tid begynner jeg der jeg slapp på det jeg gikk lei av. ) Scrapbooking, tegning, maling, foto, kortlaging, hekling.. I tillegg trener jeg og er med i norsk folkehjelp.
hårsår Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har også altfor mange hobbyer! Jeg strikker, hekler, tegner, leser, lager smykker, maler, broderer, syr, scrapbooking, lager kolibrie- egg til høytider, lager billedrammer, restaurerer møbler, baker mm.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 har noen eg og, men får ikke så mye tid t det alltid... tegning, maling, scrapbooking, trening, ... ja... kommer ikek på så mange flere i farten:P
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk for ideer.. Men hva er scrapbooking? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå