Venter på vesle jenta! Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Tenkte jeg skulle lage takkekort selv, er det noen som har noe tips? Finner ikke noe program som jeg kan bruke- lime inn bilder, lager rammer osv.... Har sett neon her på siden som har vist frem sine takkekort., de var kjempe fine!! Håper på hjelp! Takk! hg b rvb5yg g wq - bare en liten hilsen fra vesle snupp som er så glad i å trykke på tastaturet! He,he,he....
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg lagde mine egne kort. Kjøpte ferdig kort i bokhandel(sånn scrap book-opplegg nesten), hvor det fulgte med endel småting til å lime på... syns selv de blei fine! Ingen blei like, ... hm... veldig tidkrevende
noegodtivente Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Foto butikkene har som regel enkle programmer på nettsidene sine hvor du kan legge på rammer og tekst. Ønsker du er proffere og vanskeligere måte er Photoshop ett proff prog. du kan bruke. trengs litt tid for å lære seg prog.
Venter på vesle jenta! Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk for svar!!!! : )
propella Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hvis du ønsker å lage dine egne kort anbefaler jeg deg å få tak i katalogen fra Panduro hobby, du kan bestille den på www.pandurohobby.no. Den har bilder og mange gode tips til hvordan du kan lage kort, samt oversikt over materialene de har brukt og hva det koster. Jeg fik hvertfall god inspirasjon til takkekort ) Lykke til!
firemerkersmør Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Jeg lagde noen fine kvadratiske kort, doble som kunne pånes på midten. Lagde papartour selv til bildet. Printet fotavtrykket til Tassen på den ene "flaffen" og skrev på den andre. På forsiden lagde jeg enkle møster med to forkjellige typer papir i samme farge som paspartouret. Ble veldig bra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå