smågodt prinsessa Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 var hos jordmor i dag å hørte hjertelyd... var heeeeelt fantastisk!!!! beste lyden i verden!!!! ville bare få sagt det:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Hvor langt er du på vei? Jeg skal til jordmor på torsdag. da er jeg 13 uker. Kan jm høre noe da?
Anita-venter-nr-3 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jeg var i uke 11 da jeg var hos jordmor og fikk høre hjertelyden!! Klart og tydelig! Ho måttte leite litt og rett før ho ville gi seg så gikk ho litt lengre opp mot navlen og der var lyden!!!! UFATTELIG DEILIG!!!!! Bare gled deg/dere :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Åååå gleder meg til jeg og skal ... bare 15 dager igjen nå
Seriøst Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Så kos!!! Ja, det er virkelig en fantastisk opplevelse, jeg fikk høre hjertelyden første gang når jeg var 11+4 denne gangen!! Men er ikke alltid de finner den så tidlig, og er ikke alle som vil prøve å finne den heller, for ikke å skremme den vordende mor om de ikke finner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå