Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Har bestilt en privat UL denne uken, og er da 15 uker på vei. Mest for å se at alt er bra selvsagt, men hadde vært gøy om en også kunne se hva som lever der inne! Noen som vet om legen kan se kjønn i uke 15, forutsatt at babyen ligger riktig til da!..
smågodt prinsessa Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 jeg var hos jordmor i dag... er 12+5.. og skal på UL på torsdag...og spurte jordmoren om jeg kunne se kjønn da.. og hun sa at det skulle fint være mulig det hvis barnet sprer beina litt da...
endaeintrønder Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Tror det er litt tidlig,var selv i uke 12 på ul,gikk ikke an å se noe slikt da ihvertfall..
beatek-t Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 På Nasjonalt Senter for Fostermedisin sa de at det var for tidlig, da jentas klitoris er veldig stor på dette tidspunktet og guttens penis er veldig liten - så det er ikke så lett å se forskjell...
beatek-t Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 ps det var i 12,5 uker, forresten... Håper de kan se det hos deg:) Er inn i 16. uke jeg også
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Er visst mange som ikke vil si det "så tidlig". Er redd for at folk skal finne på noe om det er "feil" kjønn eller noe sånt. (fikk jeg høre da)
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hva kan man gjøre??????????????????? Skjønner liksom ikke at noen kan gjøre noe galt i uke 15? Senabort får en jo bare innvilget av svært alvorlige grunner/argumenter. Dessuten blir jeg ganske provosert av "feil kjønn", det er vel virkelig ingen med vettet i forstand som tenker at et kjønn er feil???? Jeg er bare så ufattelig nysjerrig, jeg.. Derfor lurte jeg. UL vil jeg ta uansett, for å berolige meg med at alt ser ok ut. Så får evnt "kjønnsopplysningen" taes med en klype salt! Hilsen hovedinnlegger som trykte feil ved første innlegg, og ble anonym ved en feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå