Gå til innhold

auauau....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så tannpine når jeg legger meg for å kvile.våkner en gang pr natt md en enorm tannpine.men tanlegen vil ikke gjøre noe for at babyen har kommet til verden.aaauuuu...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, sånn kan du jo ikke gå lenge. Ring en annen tannlege. Jeg måtte til kjevekirurg i uke 10 og operere ut ei tann. Hverken røntgen eller bedøvelse skulle være farlig. Noen tannleger har nok mer moderne utstyr. Hvor langt har du kommet i svangerskapet?

Skrevet

æ e i uke 19 snart uke 20 :)

Skrevet

Jeg var hos tannlegen i uke 18 for jeg hadde tannpine , hun tok røngen og borret med bedøvesle. Det var en sprekk i en gammel fylling som gjorde at det var karris under fyllingen. Fikk en midlertidig fylling, som smakte masse nellilk (vist nok infeksjonsdempende). Så nå kan jeg vente, ingen tannpine også etter fødsel kan jeg få en ny permanent fylling. Hun sa hvis jeg ikke hadde fikset det så hadde det garantert blitt en rotfylling innen sommeren. Går til et kjempe fint tannlegekontor, helt nytt utstyr etc så bytt tannlege og få tannen fikset, kan ikke gå slik i flere månder.

Skrevet

hurra,æ fikk komme inn t en tannlege i dag :) æ fikk antibiotika for en betennelse æ har fått i munnen.så om ei uke sku æ være bra.d lette mitt hjerte å få komme t tannlegen selv md ekstremt tannlegeskrekk.tannlegen æ va hos e berømt for å være en sur gretten mann,men han va jo så koselig og rolig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...