Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Ingen aktive brukere her? Har helt glemt at denne siden finnes, jeg:-)
Hmmmmmm Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Er her inne innimellan, men det er ju nesten ingen her, tror di fleste håller til på skravle.. hehehe
Angel86 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 mmmm,,,utrolig stille her, kjedelig da! Er vel mange mødre her i alderen 20-25???
samboer87 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 har nesten ikke tid til å være på nettet heller min lille krabat tar mye oppmerksomhet:) jeg fyller 20 den 9 august:)
Minimo <3 Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 hehe.. samme her:) får kansje litt tid når sambo kommer hjem;p blir 20 i juni:D må jo begynne her inne då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå