Gå til innhold

Er det meg som mamma det er noe galt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er nesten alltid så urolig, skriker masse hver dag selv om han er 3,5 måneder. I dag var jeg på barselgruppe og nok en gang var det jeg som måtte vandre rundt og rundt med en unge som skrek mens de andre babyene lå på gulvet og stort sett var fornøyde. Blir så lei meg av dette, føler det er jeg som gjør noe galt som andre med roligere unger mestrer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe galt med deg:-) Du gjør så godt du kan!

Kanskje du skulle gått til legen og fått sjekket lillegull, eller evt. til kiropraktor eller osteopat.

Min gutt har vært urolig "annen hver dag" siden han ble født, og jeg har ikke visst min arme råd hvordan jeg skulle gjøre han til lags.

Etter 2 besøk hos kiropraktor fikk jeg ny unge... Han har tydeligvis hatt plager med KISS selv om jeg ikke kunne se at han hadde skjevhet i nakken. (ingen favorittside, bananstilling eller noe slikt)

Det kan hjelpe deg også, det kan jo være noe som plager h*n...

Skrevet

Tror nok ikke du skal være redd for at det er noe galt med deg, og heller ikke barnet. Men kan hende det er noe som plager lille vennen din. Kan du ikke ta en prat med hs om det? Eller så er det bare sånn at noen babyer er roligere enn andre.

Er du sikker på at lille får nok mat, det gjorde nemlig ikke vår? At han ikke er for varm eller kald, får nok søvn? Bare noen tanker fra meg altså, slett ingen kritikk!

Kan han ha noen skjevheter i nakke/ rygg, kanskje du skal be om at en fysioterapeut ser på han? Har hørt om flere som har fått en annen baby etter å fått behandlet slike ting...

Ønsker deg lykke til, og ikke mist troen på deg selv som mor:)

Skrevet

IKKE noe galt med deg som mor hvertfall :)

Kan trøste deg med det at sånn er gutten min også nå for tida.. Har funnet ut det at han ikke takler den varmen på helsestasjonen. Er så innmari varmt der. Så neste gang vi skal dit blir det kun kortermet body inne der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...