Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har gjort det i dag for første gang.min baby er 3mn.jeg hat tatt på han mye klær og varm lue da men blåste litt på ansiktet hans .tar noen sekunder fra huset mitt til parkeringplass.han satt i bilsete .hva med dere da?+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,det gidder jeg ikke

Skrevet

Jeg har gått masse tur i regnvær, men da har det vært nesten vindstille. Jeg fordrar ikke vind, og holder meg inne når det blåser som verst.

Tror ikke du skal bekymre deg for at han får litt vind i ansiktet når du går fra huset til parkeringsplassen.

Skrevet

Ja såklart! Føles fresht og deilig. Man er da bergenser...

Skrevet

ja, som bergenser har man ikke valg... vi går tur hver dag uabsett, og synes det er deilig!

Skrevet

Jeg er allti ute minst en gang åm dagen med han. Jeg går også ett stykke til bilen, mn han har alri vrt sjuk for d...har nåkk bare gått av litt frisk luft=)

Skrevet

Ja hvorfor ikke ;o))Ikke dårlig vær, bare dårlig klær ;o))

Skrevet

Hmm det gidder jeg ikke...... synes ikke det er så koselig ute akkurat nå med regn og skikkelig slapseføre, glatt og vanskelig å trille vogn.

Skrevet

Ja her går vi tur i alt slags vær. Vi går en lang tur hver dag. OG tilslutt tenker vi ikke over været. Må ut og få frisk luft! Det er bare godt å komme seg ut og få litt regn og vind i ansiktet. Våkner skikkelig ivertfall da:-) De i vonga lider ingen nød. De har det som plommen i egget:-)

Ut på tur, aldri sur:-)

Skrevet

Vi tar gjerne en tur med bilen et sted, men vi triller ikke tur.

Skrevet

Nope, går ikke tur i drittværet, det som da er leit er at jeg ikke har noe sted jeg kan sette henne ut her jeg bor.

Men vi sitter ikke bare og glor på veggene fordet altså, man har jo bil og familie med plass hvor hun kan stå ute og sove...

Skrevet

Vi er ute og triller, men det blir litt begrenset hvor lenge vi er ute hvis det er skikkelig ruskevær. Jeg har funnet ut at jeg må investere i et par med skikkelige gummistøvler nå:)

Skrevet

Vi er ute og triller tur, men er det skikkelig ruskevært blir det litt kortere turer. Blir tussete hvis jeg ikke får litt frisk luft her dag. Jeg har funnet ut at jeg må investere i et par skikkelig gummistøvler!

Skrevet

Vi gikk tur i pøsende regn i går, men det var en kort tur og gjorde det pga at vi sku ned på jobben t pappaen m vaffler... Vi tok bilen hjem igjen da :o)

Ellers går eg sjelden på tur når det regne her (iallfall når eg e alene) for det er en bratt trapp vi må opp, og det er tung å "hompe" vogna opp alle trappetrinnene...

Skrevet

Ja her i Bergen er man nødt

Jeg har akkurat skaffet meg regntrekk til vogna, det gjør susen.Har gått rundt med paraply frem til nå , er ikke bergenser så jeg er så forskrekket over at man aldri kan gå ut her uten paraply , åsså regntrekk til vogn ,,,,,,det har jeg aldri vært nødt til der vi bodde før,he he

Skrevet

Jeg går også ute i regn,men føre jeg fikk hund gjorde jeg ikke det....

Men nå er det "vanlig"....

regner det litt når jeg skal til byen og planen var å gå ...så går jeg.....ta på regnklær!

Skrevet

Triller ikke frivillig tur ute i drittvær nei

Skrevet

jeg har gått masse tur i regn vær.. hvis ikke hadde jeg ikke komt me ut i høst..hehe.. bor i bergen nemlig.. første gang jeg var ute i regnet var hun vel en 3 uker eller noe ( men det var fordi det ikke regnet før...jippi..;) ) hvorfor skulle man ikke gå tur i regnet? de ligger jo så trygt og godt nede i vognen..varm og god..;)

Skrevet

Jeg merker jeg blir skikkelig provosert av dere som sier at dere ikke "gidder" å gå tur i regnvær!!Hallo, det er jo barna dere skal tenke på!Det er faktisk veldig veldig viktig å få frisk luft hver dag, nesten en menneskerett vil jeg si. Jeg synes dere er egoistiske!

Skrevet

Neimen så sinna da! Det er da ikke så farlig vel? Det er ikke alle som har muligheten til å komme seg ut hver dag!

Jeg hadde masse bekkenløsning etter svangerskapet og kunne ikke gå tur før etter ganske lenge. I steden sov babyen enten på soverommet med vinduet åpent eller ute i vognen. Da fikk han frisk luft i fleng. Eller er man en dårlig mor om ikke vognen/ barnet er i bevegelse mens det sover?

Masse rare meninger og lett provoserte anonyme her altså. Er det hormonene som snakker?

Jeg må inrømme at jeg går tur like mye for min egen del (trimme flesket) som for bikkja og babyens del. Og vi går masse tur i regnvær ja. Vi bor nemlig i nydelige Bergen.

Skrevet

Triller i regnvær og ja.. hvis det ikke blåser mye da

Skrevet

jupp er ute hver dag så sant det ikke blåser alt for mye og er for kaldt

Skrevet

Legg merke til at jeg skrev: ikke "gidder" å gå tur i regnvær...

Jeg snakker absolutt ikke om de som ikke har MULIGHET, men om de som ikke gidder....det synes jeg vitner om skremmende latskap!!!!

Skrevet

Ja er ute i regnværet, men det kan bi kortere tur. Det er heller føret som stopper meg fra å ta en tur. Er det glatt eller tungt å gå, så blir det ingen tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...