Gå til innhold

Andre med SNILLE svigermødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det vært mange innlegg om slitsomme svigermødre. Jeg føler med dem som har det, men vil gjerne fortelle om min snille svigermor.

Da jeg var skikkelig dårlig i julen tok hun godt hensyn til meg, og forsikret seg om at jeg hadde det bra.

Hun har ringt flere ganger i svangerskapet for å følge opp og høre hvordan jeg har det.

Hun vil gjerne være med og kjøpe ting til babyen, men har sagt at vi skal gjøre det sammen, for hun vil ikke overkjøre meg eller tvinge på meg sin smak.

Selvfølgelig kommer hun med råd og tips, men sier samtidig at jeg må selv finne ut hvordan jeg vil ha det.

Jeg er veldig glad i min svigermor, og vet at hun er glad i meg.

Andre som også har snille svigermødre de vil skryte litt av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG HAR!! Verdens beste, snilleste, gode og herlige svigermor!

Skrevet

Min svigermor er også veldig hyggelig og forståelsesfull. Hver gang hun kommer innom har hun med en liten ting hun har kjøpt eller lagd til den lille - veldig koselig! Vi har og hadde et godt forhold også før jeg ble gravid og har vært på loppemarked sammen, ute og spist osv.

Føler meg veldig heldig som har henne som svigermor:)

Skrevet

Så koselig :-)

Jeg har desverre ingen svigermor, hun døde av kreft for vel tre år siden. Rakk såvidt å bli litt kjent med henne. Har flere ganger tenkt at det hadde vært trivelig med en svigermor, særlig når lille gullet kommer :-)

Skrevet

JEG HAR!!!!! :-)))

Jeg har de beste svigermødre noen kan tenke seg! Det vet ikke hva godt de skal gjøre for oss:)

Nå venter vi deres første og etterlengtende barnebarn (samboer er enebarn).

Har vært gjennom 5 prøverørsforsøk, så det har vært temmelig nervepirrende de siste 2 årene, men nå er den lille i boks og vi er alle så glad så glad så glad!!! :-)))

Jeg gleder meg sånn til å kunne gi de dette barnebarnet og de blir så stort å få kunne kalle de bessen og besto :)))

JIPPI;o)))

Skrevet

jeg har også verdens beste svigermor.

stiller alltid opp.

ringer ofte og lurer på hvordan jeg har det nå i svangerskapet.

Skrevet

Jeg har Verdens herligeste svigermor.... Nesten som en mamma nr 2.. hehe... min mor bor 30 minutter unna, svigermor bor 60 meter unna.....

Skrevet

Her og,kjempesnill og koselig svigermor,hun passer sønnen vår når det skal være,og er bestandig blid og grei:)) supersviger!!!

Skrevet

Jeg har også en kjempe snill svigermor! Hun stiller opp og ringer og hører hvordan det går med meg. Hun og svigerfar er helt super spente på å bli besteforeldre!!! Vi venter deres første! Har alt fått masse fint babytøy og svigermor holder på å strikke en liten dress nå!! Tenker på hvor heldig vår lille baby er som har to par besteforeldre som gleder seg masse masse masse til den lille kommer!!! Og hvor heldige vi er (mannen min og jeg) som har en så god familie (både hans og min) rundt oss. Jeg er veldig glad i svigerfamilien min, heldig som har dem!!!

Skrevet

Jeg er utrolig glad i min svigermor!!!

Selv har jeg ikke kontakt med min egen mor, så føler at svigermor har blitt litt min mamma også:) Hun er bare herlig, veldig snill og omsorgsfull, kan å lytte, sprudlende og i godt humør! Kan ikke tenke meg en bedre svigermor:)

Skrevet

JA :D jeg har en kjempesnill svigermor!!

Hun ble kjempeglad da i fortalte henne nyheten, og ville med en gang kjøpe barnevogn til oss:)

I tillegg drar hun på visninger for oss ( vi skal flytte fra oslo til porsgrunn) siden det er et stykke for oss å dra.. Og ellers bare hjelper til med alt hun bare kan!

Er kjempeglad i min svigermor!!:)

Skrevet

Så heldige dere er :) Jeg hadde et innlegg om min umulige svigermor tidligere idag, og må si jeg blir en smule misunnelig når jeg leser her...:)

Mannen min leste denne tråden, og sa ; Sånn er jo min svigermor da.

Ble litt rørt over at han sa akkurat det!

Skrevet

Jeg må skryte av min snille svigermor. Hun er så omtenksom at det nesten kan være for mye noen ganger. Ja hun kunne tatt mer hensyn til seg selv og sin helse. Jeg prøver å ikke bruke opp henne og svigerfar. Vil jo gjerne beholde dem i mange mange år enda. Men de står virkelig på for barna sine, meg og barnebarna. Takk for all god omsorg Svigermor og Svigerfar!

Skrevet

Ja, har en kjempesnill svigermor :) Hun er så sjønn atte, og når vi er der oppe kan vi sitte i timesvis og bare snakke. første gangen jeg møtte henne skulle sambo fikse noe greier, og jeg og svigermor satt på kjøkkenet og maste i en time :)

Hun er kjempesnill og koselig...

Svigerfar har jeg jobbet sammen med, og han også er kjempegrei... siden vi har jobbet sammen, ble jeg kjent med han før han ble svigerfar, så vi kjenner hverandre liksom "på ekte", og ikke bare som svigerfar/svigerdatter, noe som egentlig er veldig greit. kan være meg selv rundt han, og første middagsbesøket ble ikke skummelt, siden han uansett kjente mine sterke og svake sider...

Skrevet

De beste svigermødre??? Hvor mange har du? :-)

Skrevet

min er også hyggelig!

Har våre uenigheter, men det syns jeg man skal ha!

Men så bor hun så laangt unna da, helt i Kina. så rekker ikke akkurat å bli uvenner heller. hehe

men kan jeg få skryte av min herlige svigerbestemor? Altså min manns bestemor? Hun er nå søt da... ringer mange ganger i uken, for å høre hvordan det går med meg mens mannen min er i utlandet. SÅ redd for å være plagsom, men jeg blir jo bare pratesjuk av å bo alene så langt vekk fra alle, så det er jo utrolig trivelig å skavle litt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...