Gå til innhold

Egoistisk av meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ikke ville låne bort babyklærene mine???? Har jo tenkt til å ha to barn til.

Greit nok hvis jeg er ferdig med å få barn så har jeg ingen problemer med å låne de bort, men ikke når jeg skal ha flere barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å låne bort hele hugen av klær, når jeg har fått minst et barn til, ikke et sekund før.

Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Så lenge du vet du vil ha flere barn synes jeg det er fornuftig å ville spare de til du er ferdig med å bruke de selv.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Skjønner deg godt! Det er jo lett at ting går i stykker, og man vil jo gjerne få sjansen til å bruke opp tingene sine selv først!

Jeg lånte en bæremeis til kusina til mannen som det tok en eeeeeeevigheeeet å få igjen. Vi måtte selv kjøre ned og hente den. Ekkelt. Ting kan gå i stykker eller er vanskelig å få igjen, og nesten alle klærne og tingene til jenta er jeg veldig glad i og vil at nestemann skal arve!

På en annen side så låner jeg gjerne bort kjedelige ting som bodyer og sånn - ting en kjøper mye av fordi en må. Vi fikk nettop vite at vi skal bli tante og onkel - bror til mann skal få barn! Da sendte vi en pakke med noen få unisexklær etter lillejenta - som de fikk. Jeg orker ikke styret med å huske hva jeg har lånt vekk og alt det!

Skrevet

nei, ikke egoistisk det vel :) dersom man låner bort babyklær innebærer det at de godt kan bli ødelagt av stygge flekker ol...og det er jo dumt hvis du har planlagt flere barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...