Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva inneholder det? vi har fått pris på bryllupspakke på 850 kr og den inneholder

•Fruktbowle i påvente av brudeparet

•Aperitiff, musserende vin, 1 gl. pr. pers.

•3 retters festmeny

•Olden, ½ l pr. pers.

•Kaffe avec, 1 pr. pers.

•Kaffe og tilrettelegging av kakebuffet med bryllupskake og egne kaker.

•Bryllupskake

•Nattmat

 

Er dette dyrt? vet liksom ikke hva som er vanlig å betale?!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal betale 1000,- pr kuvert!

da får vi :

* velkomstdrink

* 3 rettersmiddag med drikke

* Kaffe

* fri bar hele kvelden

 

kan hende det er noe mer men vi har ikke fått bekreftelsen fra lokalet ennå, får nok det i løpet av juni..

 

synes ikke det var så dyrt med 850,-

dere får jo mye for pengene synes jeg :)

 

Skrevet

Hvis det ikke inkluderer noe alkohol til festmenyen, synes jeg det var litt dyrt. Vi betaler 990 for omtrent det samme, men da er drikke inkludert.

Skrevet

jo da får vi så mye drikke til maten vi vil

står 3 rettersmiddag med drikke :)

over her :)

 

Skrevet

ups det spm var kanskje ikke til meg??

tenkte på det nå etter jeg hadde svart deg

 

Skrevet

Vi betaler 480 kr pr.kuvert

 

inkl :

leie av lokale

servitører

hovmester

kokk

3 retters middag

dekking av bordet (vi er også med - når det kommer til pyntingen selvf.)

utvask av lokalet /rydding

Omrigging av bord etter middagen / lager til kakebord og gavebord

Brus / kaffe til middagen og til kakene

 

Alkohol kjøper vi inn selv - og de serverer.

Jeg synes det er en kjempepris!

Vi blir ca. 55 pers . og prisen vil nok ikke overstige 26 000!

 

Skrevet

Fruktfat til gjestene er også inkl. mens de venter på oss!

Skrevet

så utrolig billig!!! hvordan har dere fått til det? Og hvor er det?

Misunnelig....

Skrevet

Ja, jeg også... Vi betaler kr 7000 i lokalleie, så betaler vi kr 480.- pr person for 3 retters middag... Drikke står vi for selv. Det er da i alle fall inkludert servitører, oppdekking og rydding :o)

Skrevet

Vi betaler ca 375kr pr kuvert.. Drikke må vi betale selv,men lokale+servitører+at de legger alt klart og rydder vekk etterpå er inkl.

Skrevet

Vi betaler 295,- per person! Det inkluderer 3 retters middag, servitører, dekking, rydding, duk, servietter, lys, en brus til hver og lokale! Vi skal jo betale alkoholen utenom, men veldig billig alikevell! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...