321 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 og hva inneholder det? vi har fått pris på bryllupspakke på 850 kr og den inneholder •Fruktbowle i påvente av brudeparet •Aperitiff, musserende vin, 1 gl. pr. pers. •3 retters festmeny •Olden, ½ l pr. pers. •Kaffe avec, 1 pr. pers. •Kaffe og tilrettelegging av kakebuffet med bryllupskake og egne kaker. •Bryllupskake •Nattmat Er dette dyrt? vet liksom ikke hva som er vanlig å betale?!
pandabjørn Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 vi skal betale 1000,- pr kuvert! da får vi : * velkomstdrink * 3 rettersmiddag med drikke * Kaffe * fri bar hele kvelden kan hende det er noe mer men vi har ikke fått bekreftelsen fra lokalet ennå, får nok det i løpet av juni.. synes ikke det var så dyrt med 850,- dere får jo mye for pengene synes jeg
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Hvis det ikke inkluderer noe alkohol til festmenyen, synes jeg det var litt dyrt. Vi betaler 990 for omtrent det samme, men da er drikke inkludert.
pandabjørn Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 jo da får vi så mye drikke til maten vi vil står 3 rettersmiddag med drikke over her
pandabjørn Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 ups det spm var kanskje ikke til meg?? tenkte på det nå etter jeg hadde svart deg
To gutter + spire Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Vi betaler 480 kr pr.kuvert inkl : leie av lokale servitører hovmester kokk 3 retters middag dekking av bordet (vi er også med - når det kommer til pyntingen selvf.) utvask av lokalet /rydding Omrigging av bord etter middagen / lager til kakebord og gavebord Brus / kaffe til middagen og til kakene Alkohol kjøper vi inn selv - og de serverer. Jeg synes det er en kjempepris! Vi blir ca. 55 pers . og prisen vil nok ikke overstige 26 000!
To gutter + spire Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Fruktfat til gjestene er også inkl. mens de venter på oss!
K123 Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 så utrolig billig!!! hvordan har dere fått til det? Og hvor er det? Misunnelig....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Ja, jeg også... Vi betaler kr 7000 i lokalleie, så betaler vi kr 480.- pr person for 3 retters middag... Drikke står vi for selv. Det er da i alle fall inkludert servitører, oppdekking og rydding )
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Vi betaler ca 375kr pr kuvert.. Drikke må vi betale selv,men lokale+servitører+at de legger alt klart og rydder vekk etterpå er inkl.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Vi betaler 295,- per person! Det inkluderer 3 retters middag, servitører, dekking, rydding, duk, servietter, lys, en brus til hver og lokale! Vi skal jo betale alkoholen utenom, men veldig billig alikevell! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå