noegodtivente Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hei Jenta mi er snart 3mnd. Har vært forkjølet ett par dager. I går kveld hostet hun slik at hun kastet opp, dette har skjedd to ganger i dag også. Tar henne med til lege i morra viss det fortsetter. Men det jeg lurer på, er om noen har noen gode kjærringråd jeg kan prøve først??
Bambino&brødrene Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Ingen kjerringråd, nei. Men så lenge hun ikke har feber eller det surkler/ piper i brystet hennes så går det nok over på noen dager. Legen pleier ikke å gi noe, men de selger hostesaft på apoteket som gjør det lettere å hoste slimet opp. Det er bare godt at hun spyr opp slimet etter en hostekule. Men om oppkastet kommer i store mengder ville jeg gått til lege. Pass på at hun ikke blir dehydrert om hun spyr mye/ ofte.
spagetti Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Kanskje prøve å la henne sove med overkroppen litt høyere. Feks legg en pute slik at hun sitter mer enn hun ligger, så får hun ikke alt det slimet i halsen..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå