Gå til innhold

Hoste og barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere barna i bhg dersom de hoster ganske mye.?

han har en slik hoste nu, spesielt etter at han har lagt seg, og litt rennende nese i tillegg, ingen feber og i fin allmenntilstand ellers.

Så usikker på om e ska send han i bhg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært hosting store deler av vinteren. Holdt han kun hjemme 1 dag for da hostet han hele natten før, så jeg regnet med han var uopplagt. Da fikk vi hostedempende av legen, for han hadde kun tørrhoste.

Så hvis vi skulle hatt han hjemme pga hostingen hadde vi brukt opp sykedagene for lengst.

Skrevet

Ja, det er det samme med oss...både jeg og lillegutt har vært forkjøla siden jul...men jeg tenker at så lenge allmenntilstanden er som normalt, og det ikke er noen feber er det greit å gå i barnehagen...De har ikke sagt noe i barnehagen, og er flere der som er snufsete...sånn er det vel bare på vinteren...

Skrevet

her i huset har vi også hostet og vært tette store deler av tia siden rett over jul! jenta vår har vært i bhg hver dag bortsett fra 2 tror jeg, pga feber! de sier jo i bgh hos oss også at ALLE går rundt på samme viset på senvinteren!

Skrevet

Kommer ann på.

Om han hoster så han brekker seg er han hjemme, men om han bare hoster litt vanlig så er han i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...