Gå til innhold

1 cm åpning,proppen gikk for 1 uke siden


Gjest

Anbefalte innlegg

vært hos j mor å fått det bekreftet idag. vært inn og ut av sykehuset siste uka med rier alt i mellom 30 min og ned i 4 min... utrolig slitsomt. har holdt på i 1 uke!!! er så lei og det gjør jo vondt!! ikke mye søvn det blir heller.

noen som har erfaring?? kan jeg vente fødsel?? er i uke 36...

nutte66

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sikker på at d ikke bare er kynnere som kommer ganske regelmessigt hos deg?

jeg har i hvertfall sånn regelmessige kynnere som noen ganger ikke er mer enn 2 min mellom.. men blir bare mindre og mindre av dem etter jeg rundet 36 uker.. nå har jeg ikke like masse lenger.. er i uke 37..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har hatt kynnere i flere mnd. men dette er skikkelig vondt. jordmor sier det er rier som ikke gjør jobben altså masrier.. skjønner ikke forskjellen jeg..slår skikkelig ut på den rie måleren på sykehuset men enda er jo ikke fødsel igang. skjønner så llite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt rier siden kl 01 i natt, med alt fra 8-3 min mellomrom, vonde og gode tak nederst i ryggen, føles som om noe skal ut fra tarmene men stein hardt og får ikke ut noe!! Vært på sykehuset og målt CTG, sjekket åpning (1,5 cm etter 12 timer med rier) har sovet litt avbrutt med stadige rier, stått opp, dusjet og spist en yoghurt .Nå kommer riene sjeldnere, lurer på om åpningen har blitt større men føler meg plutselig mye bedre nå bortsett fra de regelmessige riene. Proppen gikk i natt, lurer på om det kanskje bare kan være maserier siden de ikke er så effektive, ser flere her som skriver at de har gått med åpning og rier i flere dager....

Tålmodighetsprøve de luxe...

Termin 11 mars forresten, 39+5.

Hvordan kjennes kynnerne ut?!

hvor langt er du på vei...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de kynnerene jeg har nå er vonde og jeg blir kvalm og litt svimmel og klarer ikke stå. men går over etter ca 40 sek.. er så lei. har også 1 ,5 cm åpning nå... håper det skjer noe snart. vondt dette ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det sånn i 1 uke nå.proppen gikk nå på mandag.er egentlig verst på natten(maserier).men ingen beby har kommer.er i uke 38:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vent deg ikke fødsel med det første... hehe

proppen gikk for 9 dager siden. har hatt maserier og kynnere daglig som har vart i opptil 14 timer med 3 min mellom så dette tar jeg med ro gitt... hehe...

er 37+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg begynner å ta det mer m ro nå.. skjjjjjeeeer jo ikke noooo......ååååå vil møte lille vidunderet men må nok smøre meg med tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...