Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Altså sove over hos kjente personer.. feks besteforeldre? Og når gikk dere ut på byen etter fødselen?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Veit ikke hva som er greit jeg. Det er vel ingen regel på det, så lenge barnet er litt trygg på de han skal være hos og tar flaske... Gutten min er fire og en halv måned, og jeg har ikke vært borte fra han mer enn max to timer på dagtid, og bare ett par ganger!! Jeg burde absolutt prøve å komme meg ut på noe aleine -uten barn, og få samboer til å passe på ham snart. Skulle gjort det for lenge siden. Blir sikkert ikke lettere å vente, regner jeg med. Kunne tenkt å ha en kosekveld aleine med samboer også
jamlena Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Så lenge bebisen tar flaske og sover greit om natta kan han jo sove borte når som helst. Min var nesten 3 mnd når han sov hos barnevakt, og det gikk helt supert. Min største gutt sov hos tante når han var 6 uker og det gikk og helt supert! Tante er sykepleier men likevel.. Så lenge de som passer ikke syns det er skummelt og barnet har det greit, uten for mye skriking, så er det jo ikke no regel på det nei. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå