Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Les denne tråden om lillejenta mi. Mener ikke å gjøre noen hysteriske eller noe slikt, men det er kjekt å være obs. Kanskje ta en liten sjekk og muligens en veiing. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxen vår slet med hoste lenge og vi var frem og tilbake til legen. Fikk til slutt Imacilin etter å ha vært syk om og om igjen og ble bra! Men hadde en stygg lyd i brystet, legen sa til meg på mandag da vi var på oppfølgelses kontroll at hadde den vart lenger hadde han blitt lagt inn.

Blir han syk og tett igjen skal han få astma medisiner.

Men er veldig mange bebiser som sliter med infeksjoner om dagen, så anbefaler også å følge med på de små og dra heller til legen en gang for mye enn for lite!

Skrevet

Beklager, glemte linken. Men nå får jeg ikke til å kopiere. Det er bare tutch-skreen her. Men det er den tråden som heter Rebekka er innlagt på st olavs hospital.

Skrevet

Denne syns jeg burde holdes oppe. Les Ellie83 sin tragiske historie om rebekka på ammedebatten. Innleggene heter "Rebekka er innlagt på st.olavs hospital, og den andre "ammehjelpere (expat). Det er verdifull lesning for oss med baby som hoster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...