Kristin og lillemor Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 babyen min på 5 mnd hadde flere røde små prikker på magen, brystet og armene i dag tidlig når jeg skulle bade henne. et par på ryggen og. hva kan det være? kan det være noe hun reagerer på? noe jeg spiser eller malten hun få? hun får ganske mye nå pga treg mage..
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 mie har også et par på kroppen sin, så dem i dag, men på helsesrasjonen sa helsesøster det bare var sånn spom kunne komme og at man heller skulle følge med.
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 hun har forresten på armene og på låret. ser på en måte ut som små hviser uten at de er gule, helt røde.....
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 lillegutt har hatt masse små prikker på magen i et par dager.. begynner å blir borte nå. vet ikke hva det kan være. så lenge lillegutt ikke har noen andre plager, så har jeg bare sett det an.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 deter sikkert fordi deter vinter kaldt og tørr luft, og inn og ut... blir selv anerledes som vinteren... tørre hungter på huden, lettere utslett osv.... sikkert bare derfor.... så lenge det ikke blir masse og rødflammete osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå