Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor fort etter fødselen dere ble gravide igjen,dere som prøvde og få to tette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid ca 5 mnd etter fødselen :-) Så nå har jeg fått nr 2 og det er da 14 mnd mellom de. Det er 2 gutter , og vi håper de får stor glede av hverandre .-)

Veldig kjekt når man skal feks på ferier osv.... de er på samme nivå. Vi slipper det der at en tenåring må bli med mams,paps og en som er 4-5 år yngre på ferie og som må kjede seg ihjel forde man skal gjøre det minstemann ønsker å gjøre etc...

Skrevet

det er 26 mnd mellom nr 1 og 2 og 28mnd mellom nr 2 og 3.Synes det er perfekt

Skrevet

ok :-) gleder meg til nestemann , men tar det som det kommer. Blir vel spiral på meg i første omgang,men håper det ikke tar for lang tid før jeg er på kjukka igjen ;)

Skrevet

Hei du som har to gutter med 14 mnd i mellom. Hvordan blir det med fødselspenger osv? Hvordan er det når du må bære på begge to? Jobbet du noe før du fikk nr to?

Er 32 år om ikke så alt for lenge og klokken tikker kan du si:) Venter nr 1 i juni og lurer litt på om vi også skal ha to tette (hvis vi får det til da:)

Skrevet

Vi ble gravide 3 uker etter vi tok ut spiralen. Se det trenger ikke ta lang tid.

Skrevet

Jeg prøvde ikke å få to tette...så jeg ble gravid med emma da elias var 1 år og 11 måneder - da ble hun født da han var godt og vel 2,5 år - helt perfekt spør du meg :)

Skrevet

Tulla er 9 måneder spiren i magen er 2 måneder=0)

Skrevet

Jeg ble gravid tre mnd etter fødselen, har en gutt på snart 12 mnd og får en jente om ca tre uker....

Skrevet

Ble gravid ca 6 mnd etter fødselen. Det er 15 mnd mellom gutta mine :)

Skrevet

ble gravid når jenta vår var 14 mndr gammel.. så det er 1 år og 10 1/2 mndr mellom dem og det er passelig synes jeg :) da blir det fint for dem å få leke sammen og slikt :) broren min har 4 år mellom hver av barna sine (så nå er de 5, 9 og 13 :P) det blir litt for lenge synes jeg hvertfall. :)

Skrevet

Tulla var 11 mnd. Ble gravid 1 pp. 19 mnd imellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...