Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er adskillig mindre aktivitet her nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nå alltid gått litt i bølgedaler med aktiviteten:)

Så det tar seg nok opp!!

Skrevet

..har brukket armen. klønete å skrive. var litt som bambi på isen.. fniis.. will be back soon! men det er iallefall hyggeligere her, ikke hets. det er bra.

klem

Skrevet

Æsj da. God bedring!

Og Tante Bassa har rett, det har gått opp og ned her inne før. =) Det kommer til å ta seg opp.

Skrevet

De som har ønsket knappen bort mener vel det er kvaliteten det kommer an på ikke kvantiteten. Uten at jeg vil sette meg til doms over andres følelser.

Men det er riktig at det har ikke alltid vært like mye aktivitet her. Om dette er en naturlig liten dump, eller om det er en konsekvens av at vi ikke lenger kan være anonyme, vil tiden vise. Men jeg frykter detkan være det siste.

Skrevet

Uff da, Bambi på isen er ikke bra. Håper armen ikke er vond nå. Vi drar til Thailand i morgen tidlig. Gleder meg til sol og varme og noen dager uten barn. Biomødre kan også glede seg til noen dager uten barna. Kommer til å savne dem veldig, men de kommer til å kose seg hjemme med mormor.

Skrevet

Hææ... har du brukket armen...off da. Sender deg godbedring klem. Ps er du ikke på msn....?

Skrevet

Jeg leser heller færre tråder men med innhold slik som det har vært i det siste. Enn en tråd uten.

Skrevet

Det har nok sammenheng med at anonymknappen er borte. Jeg tror det bare er positivt. Nå får vi kanskje bort de usaklige innleggene og innleggene med shitkasting.

God bedring til deg som har brukket armen!

Skrevet

saken har nok to sider. Plagsomme disse som kommer og sprer kvalme uten å tenke på respons eller seriøsitet, men er litt kjipt for de som har noe å komme med som ikke tør stå fram med nick. Men som sagt, er jo veldig lett å bytte nick her så er vel likest nå ja.. egentlig kunne vel knappen blitt borte overalt. hadde vel ikke gjort noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...