Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Huff, 5 uker etter fødsel og merker antydninger til hengepupper... Noen som har tatt brystoperasjon etter fødsel/amming her eller har planer om det? Hvordan foregår det og hva koster det? Jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre det, først og fremst pga pengene, men er nysgjerrig! Noen andre?
ScaryMama Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg kommer nok til å ta det når jeg er ferdig med å amme. Brystløft koster rundt 30tusen. Det som blir gjort er at det blir snittet rundt areolaen og hud på oversiden av puppen blir fjernet. Arret blir da rundt areolaen og blir derfor lite synlig.
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 jeg og!! også 5 uker siden fødselen, og synes puppene er slappere og henger mer allerede! huffameg :/ jeg har lyst på flere barn,og gjerne med få år i mellom,men etter det vil jeg vurdere brystløft hvis de ser helt j***ut .. tror det koster menllom 20.-50-000
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 hehe...hadde hengepupper før jeg fikk barn jeg... Husker jeg leste hvordan man kunne teste om man hadde hengepupper i et blad når jeg var 15/16 år. Man skulle ta en blyant og legge på langs under det ene brystet. Stå opp og ned og holde armene langs siden. Hvis blyanten falt ned, hadde man ikke hengepupper. Hvis blyanten hang fast under brystet, hadde man hengepupper....så jeg har alltid hatt det..hihi... Men kan godt være jeg gjør noe med det en gang.Såfall etter at i har fått de barna vi skal ha. Da vil jeg isåfall ta brystløft og silikon i tillegg, for har ikke store pupper heller
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har fått hengepupper deluxe etter å ha ammet 2 barn, men har ikke nå planer om å gjøre nå åt det. Mannen min har fått hengepung å stor mage så det går på ett ut. Man får vare takksam før at kroppen har klart det å få barn! Det er da naturlig å bli slappare med åren eller?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Er selvfølgelig takknemlig for og ha fått barn, har ikke noe med det å gjøre! Har jo valgt å få barn fram for å beholde kroppen jeg en gang hadde men man har jo faktisk muligheten til å rette opp ting hvis man vil, skjønner veldig godt de som velger å ta en operasjon om de har pengene til det! Er fortsatt i 20åra og kunne tenkt meg å se bra ut ken i noen år til :-) HI
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hengepung og stor mage hørtes sexy ut... Pungen er jo vanskelig å fikse, men magen går jo an å slanke både for utseende og helsa! Jeg kommer til å skifte ut mine silikoninnlegg etter nestemann (da er jeg ferdig med barn) siden puppene er blitt gode og hengete etter amming. Jeg er forfengelig, men moderat. Puppene er viktig for meg. Har ingen skrupler når det gjelder plastisk kirurgi,men seff: alt med måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå