Gå til innhold

Hvor mange timer sover du i døgnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange på natt?

Er det nok?

Beundrer de som klarer seg med lite. Jeg får panikk om jeg ikke får mine 7-8 timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover aldri på dagen, og ca. 6 til 7 timer med veldig avbrutt søvn på natten.

Skrevet

Oj, søvn...hva er det igjen? Sover ca 4 timer på natten og skjelden noe på dagen. Tror ikke det går så mye lengre, men i dag fikk jeg sove 1 1/2 på sofaen med vesla, det hjalp :-)

Skrevet

Ca 6-7 timer tenker jeg meg, blir jo ikke sammenhengende.

Går helt fint det, føler meg uthvilt.

Skrevet

Hvis jeg får 6-7 timer bare avbrutt en gang klarer jeg meg fint. Men har i lange perioder vært nødt til å klare meg på 3-4 timer. Da har jeg gått rundt i en tåke og vært helt fjern

Skrevet

søvn ja hva var det igjen?????????

ca 7 timer men det er ikke sammenhengende i det hele tatt. hvis jeg får 2,5 t sammenhengende er jeg overlykkelig.

prøver av og til å legge meg om dagen men babyen sover og storesøster er i bhg, men ikke alltid at det blir noe av.

rart at vi får til noe i hverdagen når en tenker over hvor lite søvn vi får

Skrevet

Stort sett sover jeg 6 timer sammenhengende, men 7-8 totalt. Hvis det blir en urolig natt sover jeg gjerne på morningen når hun sover, men pleier ikke det.

Skrevet

Hvis jeg regner natten som fra jeg legger meg, i 24-tiden, til jeg står opp, i 10-11 tiden,så blir det 6-8 timer totalt. Prøver å sove så mye som mulig på morgenen før jeg/vi står opp og "dagen begynner", hvis jeg ikke har planer eller avtaler. Sover ikke på dagen/ettermiddagen.

Skrevet

Søvn er oppskrytt..- iallefall ifølge min 10 mnd gamle datter:/

5 timer kanskje- og det er ikke sammenhengende...

Skrevet

Sover 8-9 timer sammenhengende om natten. Gutten min på 10 mnd. sover sammenhengende 12-13 timer om natten.

Skrevet

ca 6-7timer ikke sammenhengende..

Skrevet

Sover 6-8 timer sammenhengende :) Kommer helt an på når jeg kommer meg i seng,gutten våkner mellom 7 og 9 om morran :) Jeg er stort sett oppe rundt 7 :)

Skrevet

6-7 timer med avbrutt søvn på natta. Sover ikke på dagtid. Kan ikke det når det er flere som vil ha oppmerksomhet. Tenker hver morgen at i kveld skal jeg legge meg tidlig. Men det blir aldri. Angrer akkurat i det klokka ringer, men glømt til kvelden igjen:-)

Men det er merkelig hvor lite søvn en kan venne seg til og til slutt:-)

Skrevet

6-7 timer på natt, veldig oppstykket. Prøver å få en time på ettermiddagen når snuppa sover.Er alltid trøtt........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Skrevet

Alt for lite!!!

ca 5-6 timer på natten.....ofte usammenhengende.......,og kanskje 1/2 t på dagen når snuppa sover.

Kan selvfølgelig legge meg når snuppa legger seg, men det er jo litt trasig det da. Kommer meg ofte ikke i seng før elve og snuppa våkner som regel 5 !!!!!!!!!!!!! Alt for tidlig!!

Alltid trøtt....

Skrevet

alt fra 2-6 timer, pr natt.,,:-( absolutt ikke nok..

Skrevet

Hva var søvn nå igjen?

Skrevet

*ser på klokken* :-)

Vet Lukas skal opp mellom 6.30-7.30, men begynner gjærne i 5 tiden å være litt urolig! Har ikke sovet sammenhengende 2 timer på 9-10 mnd. (ja plagdes med søvn når gravid også). Nå kan jeg legge meg, men tar 1-3 timer før jeg sovner. Det går på ett vis, men kjenner det TAR PÅ!!!!!!!!!!!!!!! sukk..........

Skrevet

5 timer med avbrutt søvn på natten + 2 timer på dagen. og dette er lite til å være vanligemeg. Må sove de 2 ekstra timene når han sover, hvis ikke er jeg ikke tilsnakkendes....heldigvis begynner jeg ikke å jobbe på en stund enda selv om gutten er 1 år om en uke :)

Skrevet

Mellom 4-7 timer, men ikke sammenhengende. På dagen får jeg ikke til å sove, er så mye som skal gjøres;-) (trening, babybio, kjøretimer, lunsjer med venninder og kos og prat med mini). Dessuten sover ikke mini så godt av seg selv på dagen, kun korte dupper, så da blir det gjerne en trilletur og så skal storebror hentes eller leveres i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...