Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var deilig!!! :) 5 uker siden fødselen. Kjente at jeg var litt trangere innerst, kanskje litt tørr,men det gikk bra.Og så kjenner jeg at jeg er litt videre nederst ved åpningen (kanskje for at jeg har sydd ett par sting,ble klippet litt) men det går seg vel til.

Må kanskje nevne at vi glemte prevensjon..ups.. Håper jeg ikke blir gravid igjen allerede nå.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du :) Jeg føler meg psykisk klar... Lyst og alt det der, men er så redd for hvordan det blir... Snart 5 uker siden fødsel nå.. Gjorde det ikke ondt? Jeg ble klippet og sydd jeg også. Når jeg kjenner på meg selv kjennes det ikke helt ut slik som det gjorde før. Tror det gjør at jeg gruer meg til første gang...

Skrevet

Dumt å glemme prevensjon, spesielt hvis du ikke skal ha flere barn med det første.. Kom deg til legen, eller husk kondom neste gang...:o)

Og flott at det gikk bra med sexen..

Skrevet

Hadde deilig sex i går jeg også :)) Hehe.. men her er det 4 måneder siden fødsel.

Men ville bare si at selv om jeg tok ks så var det veldig vondt å ha sex 3 uker etter fødsel, var vel fortsatt ikke ordentlig grodd der oppe tenker jeg. Prøvde igjen 6 uker etter fødsel og da gikk det litt bedre. Nå går det helt suverent :))

Men til deg over her anonym, som ville, men som ikke turde.. Bare prøv dere frem, og SLAPP AV, det er veldig viktig. Og bruk god tid og pass på at du er våt nok, så skal du se at det blir så bra så :))

Skrevet

Hmm.. ser jeg var anonym ja.. det går litt fort med musetrykkene her. Jeg har ikke for vane å være anonym av meg.. Ja, vi må vel bare hoppe i det og prøve oss frem. Glidemiddel har vi aldri brukt før, men tror jeg skal skaffe det ;) Gleder meg!!! hihi

Skrevet

vi prøvde for en uke siden,da var det enda ganske ømt. i går tok vi oss god tid til å kose før vi startet,så da gikk det mye bedre.men vi skulle nok hatt glidemiddel og kanskje. Det var litt ømt,men på en god måte. Følte at jeg kjente han mye bedre inni meg på en måte.sikkert fordi det er litt hovent enda.

Det var litt annerledes syntes jeg,men ikke typen. Uansett finner du stillinger og måter å gjøre det på så det blir bra uansett så du må ikke bekymre deg.

Kos dere,ta dere god tid,og hvis det er vondt,stopp og vent ett par dager og prøv på nytt.

lykke til :)

Skrevet

Pass på med prevensjonen!!!!!! Jeg ble gravid når snuppa bare var 2 måneder!!!:o)

Skrevet

Flott at det gikk så bra!

Henger meg på Cat over her. Det er ikke helt som før selv om man ikke fikk ungen ut der. Amming og alt annet mas gjør at man ofte blir tørrere så glidekrem gjør bra. Hvis ikke man bruker laaaaang tid få vorspielet da.

Kos dere alle sammen:) Og til deg som ikke tør: Kjøp glidekrem og prøv. Klin på masse så gjør det nok ikke vondt. Ikke sikkert du kjenner så mye i det hele tatt men;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...