Gå til innhold

Det sprer seg mugg på badet.. Farlig for baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leier en leiligheten og det ble satt inn en ny dusj for to månder siden. Nå sprer det seg mugg i dusjen. Dritekkelt. Sorte flekker overalt. Tror det har noe med et eledmig sluk og åpne rør under dusjen å gjøre..

Er det farlig for babyen min å oppholde seg for lenge i et slikt rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke bra for hverken stor eller liten! Kan utløse/ gi allergier og i verste fall akutt sykdom. Huseier bør snarest fikse dette.

Skrevet

En bekjent av meg bodde i leid leilighet med muggsopp - begge barna hennes var plaget med astmalignende symptomer. Et år etter at de kjøpte eget er plagene borte. Hun tror det er muggsoppen som var skyld i plagene til barna (guttene var 1 og 5 år da de flyttet).

Skrevet

Mange har fått luftveisplager av det, ja. Og jo lenger dere venter med å fikse jo mer blir ødelagt. Det blir dyrere for hver dag dere ikke fikser det...

Skrevet

farlig for lille........og ikke bra for voksne heller... vi hadde det i gamle leiligehten og jeg fikk ringorm på meg, soppinfeksjon på armen.....

Skrevet

tror det kan være farlig ja. eg bodde i en leilighet med mugg da eg var yngre, og eg ble plaget med sopp, urinveisinfeksjoner og alt mulig anna. gikk på pencilin ca 6 ganger det året eg bodde der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...