Gå til innhold

Naar begynne aa bruke vippestol...? og hvordan faa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

aa en til aa virke igjen paa tastaturet???!!

gutten vaar er snart 3 uker> naar kan han bruke vippestol? har babybjorn sin..

haaper paa svar..

og hjelp til aa skrive aa! *(ble helt tullete dette)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte når han var to uker. Står på den jeg har (fhiserprise) at den kan brukes fra nyfødt. Så da gjorde nå vi det :)

Skrevet

Mulig jeg tar heeelt feil her men prøv crtl + F11

Skrevet

Jeg hadde tenkt å begynne med vippestolen når knøttet begynner å vise litt mer interesse for å følge med på ting. Foreløpig er han jo fornøyd med å ligge i vognbagen sin og titte på uroen vi har hengt opp....kanskje når han blir 2-3 måneder?

Skrevet

Jeg har en rangle på vippestolen hans pluss at jeg kan ha batteri i den så den vibrerer. Men det har jeg ikke prøvd enda. Men han har vært interessert i ranglen siden han kom oppi stolen. Skarpe fine farger :)

Skrevet

Hun var vel 2-3 uker mener jeg å huske :)

Skrevet

Hei jeg har også vippe stol, men alle pfyseoterapautene(hvordan skrives det?) jeg har pratet med sier det beste er å la ungene ligge på teppe matte på gulvet. De trener vist opp kroppen best slik. Har vippe stol selv, men tenkte å bruke den først når ho begynner å kråle og krabbe avsted. Eller når jeg skal begynne med grøt. Ville bare tipse om det....

Skrevet

begynte når hun vra 1-2 uker jeg. har sånn med vibrasjon i rompen. og hun elsket den og elsker den enda. hehe

Skrevet

Da Mie hadde kolikk var vi til behandling hos kiropraktor, og da spurte jeg om sitting i bilstol siden vi av og til kjører ca 3-4 timer lange turer. Han sa at det ikke var noe i veien for at babyen sitter i bilstolen, men at jeg på en såpass lang tur kunne ta henne opp og la henne strekke litt på ryggen et par ganger. En vippestol er jo mye mer "liggende" enn bilstolen så derfor er nok det ikke noe problem i det hele tatt. Men selvfølgelig alt med måte!! :) Kiropraktoren var mer skeptisk til bæreseler der babyen sitter rett opp og ned, og der all tyngden hviler på ryggen og rompa.

Vi bynte å bruke vippestol da hun var ca 6-7 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...