Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 er nå 3 uker siden fødselen,og det jeg lurer på er hvordan skal det se ut? er kanskje llitt tidlig å tenke på det allerede nå?? i tillegg til det da,så lurer jeg på om det er normalt å kunne se tråden det er sydd med? akkurat som den holder på å løsne så den henger å slenger litt.. gjør ikke vondt der nede lenger,og det lukter slik jeg har skjønt det skal,som mens nesten,bare noe sterkere.. har så veldig lyst på sex,men vil vente noen uker til,bare så redd for at ting ikke er normalt der nede og at jeg da ødelegger noe.. på en måte.. håper noen kan hjelpe meg med dette.. tror jeg velger anonymitet nå ja
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 jeg turte ikke å titte ned før det hadde gått 3--4 mnd jeg....og det så ikke helt ut som tidligere. Men det gjorde det til slutt. Nå er det ett år siden gutten min ble født og alt ser ut som før og har gjort det noen måneder. Tråden faller av i dusjen den, ikke tenk på den. Dra på 6 ukers kontrollen, da får du beskjed om alt er ok jeg hadde ikke sex de første 4 månedene etter fødselen. Hadde ikke lyst igjen før gutten var 10 mnd jeg....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 synes det er positivt jeg ikke sliter med lysta i alle fall.. greit å vite den er på plass,hehe.. men da er jo mysteriet med tråden løst,puh.. kunne ikke la være å kikke i dag da jeg kjente tråden var der.. men var skummelt ja. takk for svar.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå