Gå til innhold

Noen som drikker vin mens de ammer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg sitter ofte med rødvinsglasset i den ene hånda og puppen i den andre, da føler jeg at ungen får mest utbytte av vinen han også.

Skrevet

Jeg drikker ikke vin. Men jeg har tatt meg en lett øl eller to, etter at småen er lagt for kvelden. Selvfølgelig kun i helgen..:o)

Skrevet

Har flere ganger tatt et glass vin på kvelden når hun har sovnet, da er det flere timer til hun skal ha mat..

Skrevet

Jeg tar av og til et halvt glass rødvin på lørdagskvelden etter at poden har lagt seg (3 mnd).

Skrevet

Joda, jeg tar et glass og av og til to når gullet har lagt seg. Ammer ikke om natta da hun sover hele tiden.

Skrevet

Kan dele en flaske hvitvin med en venninne fra babyen er 6 mnd.

Men dette skjer en gang i skuddåret, gjorde det for 2 uker siden (og sist gang det skjedde var november-05, ble gravid mens jeg ammet førstemann (hun var 11 mnd).

Synes folk må få lov til å ta et glass i ny og ne, selv om de ammer.

Skrevet

Ja - i ny og ne :) Drikker gjerne ett glass eller to like etter jeg har ammet og når det er noen timer til neste amming - eller jeg gir pumpemelk til henne hvis jeg drikker så mye at jeg "kjenner" det.

Skrevet

Ja gjorde det innimellom, ammet før han la seg, kosa meg m litt vin, og våknet han fikk han mme.

Skrevet

Hender ofte i helgene at jeg tar meg ett glass til maten, rett etter hun har fått pupp. Skulle hun våkne for påfyll serverer jeg henne som vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...