Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jepp, jeg sitter ofte med rødvinsglasset i den ene hånda og puppen i den andre, da føler jeg at ungen får mest utbytte av vinen han også.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg drikker ikke vin. Men jeg har tatt meg en lett øl eller to, etter at småen er lagt for kvelden. Selvfølgelig kun i helgen..)
Johanne B Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Har flere ganger tatt et glass vin på kvelden når hun har sovnet, da er det flere timer til hun skal ha mat..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tar av og til et halvt glass rødvin på lørdagskvelden etter at poden har lagt seg (3 mnd).
spagetti Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Joda, jeg tar et glass og av og til to når gullet har lagt seg. Ammer ikke om natta da hun sover hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Kan dele en flaske hvitvin med en venninne fra babyen er 6 mnd. Men dette skjer en gang i skuddåret, gjorde det for 2 uker siden (og sist gang det skjedde var november-05, ble gravid mens jeg ammet førstemann (hun var 11 mnd). Synes folk må få lov til å ta et glass i ny og ne, selv om de ammer.
Rut Bram Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Ja - i ny og ne Drikker gjerne ett glass eller to like etter jeg har ammet og når det er noen timer til neste amming - eller jeg gir pumpemelk til henne hvis jeg drikker så mye at jeg "kjenner" det.
♥maxen min♥ Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Ja gjorde det innimellom, ammet før han la seg, kosa meg m litt vin, og våknet han fikk han mme.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Hender ofte i helgene at jeg tar meg ett glass til maten, rett etter hun har fått pupp. Skulle hun våkne for påfyll serverer jeg henne som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå