Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag blir det fisk, lenge siden sist.

Bruker seiblokk som jeg skjærer i fem stk. Vender dem i mel, salt og pepper.

Steiker i smør til brun på hver side, ikke gjennomstek dem, er så tykke at de bare blir tørre hvis de skal ligge i panna så lenge.

Legg dem i ildfast form og ha over alu. folie, ettersteikes i ovnen på 150 grader i en times tid.Blir så saftige da! Lag saus av smøret du har stekt fisken i med mel og kesam, litt salt, pepper og sitronsaft.

Jeg bruker revne gulrøtter med appelsin som jeg har skåret opp i biter og appelsinsaft. Og poteter og stekt løk selvsagt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! Hørtes så deilig ut.

Blir nok sei på tirsdag da tror jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...