Gjest Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 I dag blir det fisk, lenge siden sist. Bruker seiblokk som jeg skjærer i fem stk. Vender dem i mel, salt og pepper. Steiker i smør til brun på hver side, ikke gjennomstek dem, er så tykke at de bare blir tørre hvis de skal ligge i panna så lenge. Legg dem i ildfast form og ha over alu. folie, ettersteikes i ovnen på 150 grader i en times tid.Blir så saftige da! Lag saus av smøret du har stekt fisken i med mel og kesam, litt salt, pepper og sitronsaft. Jeg bruker revne gulrøtter med appelsin som jeg har skåret opp i biter og appelsinsaft. Og poteter og stekt løk selvsagt!
Prins&Prinsessa Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! Hørtes så deilig ut. Blir nok sei på tirsdag da tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå