babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hehe, ganske vittig, men puse jenta mi har blitt så til de grader innpåsliten på meg...hun følger etter meg over alt, sover sammen med meg hele tida og har et type desperat uttrykk i øynene når hun ser på meg...nå ligger hun oppå dataen, noe hun alltid gjør når jeg sitter på den...morsomt...hun er nå søt, da....
fox`y Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Guttepusen min var sånn han oxo når jeg gikk me 1 mann..følte etter meg overalt...fikk ikke fred i d hele tatt.. åååå savner han ja...
Pianutten Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Det sies faktisk det at gravide tiltrekker seg katter mer enn ikke-gravide Vi var på besøk hos et vennepar som har en liten pus og den pusen lå flat i fanget mitt hele kvelden... Andre prøvde å ta henne unna, men hun kom tilbake til fanget mitt..hehe. Merkelig men.. Vår egen Pus har også blitt mye mer kjælen mot meg etter at jeg ble gravid. Tidligere har hun liksom vært mest ivrig på å være i fanget og nære samboeren min, men nå kan hun godt ligge i fanget mitt i timesvis og male... Så det er mulig det er noe i det som sies da...at de er mer glad i gravide kropper! Uansett..ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå