Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min og jeg var nettopp innom den nye barnehagen hennes. Hun skal i barnehage en dag i uken fra hun er 12 mnd. Hun som var leder der viste oss rundt. Da vi skulle gå sier hun " ja ja.. får håpe jenta di begynner å gå snart så tjukk som hun er". Jeg ko tilbake men hun bare så alvorlig på meg. Herregud. Frekk eller? Jenta mi er ikke tjukk. Hun er rett og slett perfekt. Både etter kurve og av utseende. Og uansett liksom. Frekke menneske altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig..Noen mennesker er så frekke altså! Skulle bare bedt henne ta seg en joggetur selv... Kanskje ikke så smart hvis jenta di skal gå i den barnehagen.. hehe...

Skrevet

Jeg LO tilbake, skulle det stå, ikke ko...

hun er 10 mnd.

HI

Skrevet

det går jo ikke an.....

hva slags omsorgsperson er hun??

meld fra til kommunen eller heng ut barnehagen på dib, en så frekk pedagog fortjener en smekk.

Skrevet

Sånne mennesker er det lov å smekke til spør du meg! Er det mulig?!

Skrevet

Herlighet, snakk om å bygge opp et godt forhold fra starten av! Det hadde jeg egentlig ikke latt passere, spesielt hvis barnet ditt er et gjennomsnittsbarn som ligger midt på kurvene! Hadde tatt med helsekortet neste gang og bedt meg frabedt slike ordelag i mitt barns nærvær i fremtiden!

Skrevet

Det hadde jeg ikke funnet meg i! Det er en barnehage hvor datteren din skal være og ha det bra og du skal selv være trygg på at barnet ditt er i trygge omgivelser! Hadde lederen i min datters barnehage sagt noe sånt ville det fått konsekvenser fra min side!

Skrevet

I alle dager... høres ikke spesielt hyggelig ut!

Skrevet

Grrrrrrrrrrr, så frekt.

Men egentlig må du bare le da, en liten unge på 10 mnd tjukk?? Noe så dumt...(Er du sikker på at hun ikke spøkte, forresten?)

Høres ut som farmoren til ungene mine det, som hele tiden karakteriserer andre barn som "fete" og "stygge".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...