Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 jasmin p-pille Fordeler: sikker, like mye hormoner i hver pille slik at jeg ikke blir en HORMONA, enkelt å ta en pille hver dag. Ammer ikke så det går greit! Ingen ulemper så langt jeg ser. Brukte denne før jeg ble gravid og det tok 1 mnd.
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Skal sette inn hormonspiral som sist. Hormonene virker kun lokalt, den forstyrrer ikke amminga, kan ha den i 5 år, og så er alle hormonene ute av kroppen i det øyeblikk den fjernes. Ble gravid omtrent på første forsøk sist...
Elvis_79 Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Kobberspiral, vil ikke ha hormoner. Har fått økt utflod å den er kun 97 % sikker... Billig da, 400kr.
Arb.ledig husmor Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Bruke p-stav... Kan verken si så mye om fordeler eller ulemper, da jeg fikk satt den inn 22.januar i år. Men jeg har ikke merket noe til den, og den synes ikkje... Og det beste av alt, jeg har ikke mensen )
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 P-ring,men jeg har aldri vært så sint og irritabel før, og sexlysten er fullstendig borte, så den skal ut.Satse på minipilla igjen, ser ut til at den er den eneste som funker for meg
Sina73 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Kondom (ja, ikke jeg, da......) Fordeler: Man slipper å klusse med hormoner og kan ha syklusen i orden når man skal begynne og prøve på nytt. Ingen bivirkninger. Ulemper: Det er tungvindt å avbryte vorspielet for å tre på, lett å slurve (hoppe av i svingen). Begynte på Yasmin p-pille, men fikk så mange bivirkninger at jeg droppet dem.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Har brukt babycomp mellom barna mine,og var veldig fornøyd.Men nå har vi ikke tenkt å få flere.Mannen min vil sterilisere seg,men jeg lurer på å prøve kobberspiral frem til jeg er 100%sikker på at jeg ikke vil ha flere.Han er derimot allerede 100%sikker på at det holder med 3 barn,så vi får se.
Bambino&brødrene Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Jeg lever farlig... bruker ikke noe, mannen min hopper av i svingen. Men det er ikke verdens undergang om jeg blir gravid igjen nå. Tåler ikke hormoner, da blir jeg et beist som ikke er til å leve med. (Men savner å ikke ha menssmerter, da er hormonene fabelaktige!) Lurer også på hva babycomp er... har det hormoner? Og hvordan brukes p-stav? Gleder meg til p-pillen for menn er her, men det spørs om han husker å ta dem da=)
PFC Nordic Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 For å lese mer om BabyComp, LadyComp og Pearly PFC gå inn på www.buenaventura.no
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #12 Skrevet 7. mars 2007 Hei, eg bruge cerazette p-pille. Dn kan du ta sjøl om du amme, for an e udn østrogen. Mn nå har eg hatt blødning i øve to uger, så d spørst åm eg gidde dette så mye lengre. Kan ha same virkning så p-stav å hormon spiral, at du sleppe mens..va d eg håpte på då men;p Eg prøve ett brett t, bler d isje bere så får eg finna på någe nytt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå