Kufiolilla Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Da begynner jeg på min 13 uke i dag, ENDELIG!!!! Tiden har gått så utrolig saaaaakte... Og det enda jeg ikke har vært særlig kvalm eller noenting! Den lille kvalmen jeg hadde forsvant for tre uker siden ca, det bekymrer meg jo litt. På den annen side var den så svak at enhver form for bedring ville oppfattes som forsvunnet kvalme... Og jeg har jo andre vage symptomer. Men alt er så vagt at jeg har vært verre før, uten å være gravid for å si det sånn *fnis* Trøttheten er jo sterk, men jeg har en søvnsykdom fra før som gjør meg slik i perioder uansett så... Alt i alt går det hele ubemerket for seg! Men jeg får jo nesten tro at alt er bra!? Lenge å vente til ordinær UL, tror nok jeg bestiller en privat snart!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hei og hopp!!! Vi er i samme båt vet du, termin samme dag! Er så DIGG å endelig komme seg inn hit!!! Om du er veldig "bekymret/urolig" er det jo bare å bestille privat time, det ville jeg gjort.. Er veldig spent jeg også til UL, men er mest fordi jeg er så vannvittig nysgjerrig på om alt er bra med den lille...
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Gratulerer med overstått 1. trim, og velkommen hit! Det at du har lite symptomer skal du bare være glad for. Jeg hadde det på samme måte, lite kvalm (bare av og til jeg kjente litt) men veeeldig trøtt! Du kan jo trøste deg med at du nok får høre hjertelyden før du skal på UL, og det beroliger godt det også! Når du kommer til UL dagen skal du se det hele har gått overraskende fort! Hos meg har de 22 ukene til nå gått unna som lys, og jeg syns nesten det hadde vært fint å bremse litt! Lykke til videre!
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 hehe ... dagene har gått unna som lyn, mente jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå