Gå til innhold

Bergenstreff for oss +/- 30 år

Anbefalte innlegg

Heisan!

Prøver meg likegodt på å invitere til et treff snart, for oss som er rundt 30 år. Litt om meg: er 31 år, gift, venter ei lita jente 17. juni. Det er vårt første barn, så vi gleder oss veldig! Håper det er flere andre med termin rundt da? Hadde vært veldig kjekt bli kjent med flere andre som skal ha permisjon på omtrent samme tid. Men meld dere på treff, uansett når dere venter!

Jeg foreslår Bølgen & Moi tirsdag 20. mars kl. 19.00

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8509053-bergenstreff-for-oss-30-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Så kjekt at flere over 30 venter også =))

Jeg er 32 år og venter barn nr 2 i juni. Fra før har vi en gutt som blir 2 år til sommeren. Kan hende jeg dukker opp tirsdag 20.mars. Ingen garanti ettersom vi står midt i flytting og styr. Jeg holder meg oppdatert her på sidene.

Jeg har veldig lyst å være med på treff:) Selv er jeg "bare" 28, fyller 29 i mai. :)Venter min 3. 25 mai, og det ser ut til å bli jente nr 3. Jeg har ikke vært på mer enn 1 treff, så hadde vært kjekt å være med på dette.

Annonse

Hei!

Jeg kan desverre ikke tirsdager, men håper det blir vellykket slik at dere planlegger flere treff, for da vil jeg gjerne være med (dersom det ikke er en tirsdag). Er 30 år, har termin i mai, første for meg.

Håper dere får det kjekt :-D

Annonse

Hei Mari

For et bra initiativ! Jeg vil veldig gjerne være med på treff. Blir 30 i april så det blir kjempetrivelig å møte så mange i samme aldersgruppe. Venter nr 3 i juli og har to gutter fra før på 2 år (tvillinger) som skal bli storebrødre til en gutt til;-)

Heisan jenter!

Nå har jeg bestilt bord til oss på Bølgen & Moi kl. 19.00 tirsdag 20. mars. Ser ut som vi blir bortimot 15 stykker, det skal bli kjekt å bli kjent med dere!

Neste gang kan vi finne en annen ukedag, slik at det passer for dere andre også

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...